BOF Skrevet 3. juni 2008 Skrevet 3. juni 2008 Hei, Andre gangen man skal ut på flight deck, har jeg et problem. Admiralen blir jo drept i det man kommer inne i rommet. Døren som er til høyre for han er bare halvt oppe, og får ikke opnet den nok til at jeg kommer igjennom, selv om jeg har poå full styrke. Hvor er det man skal gå? BOF
Kharan Skrevet 4. juni 2008 Skrevet 4. juni 2008 Noen ganger åpner døren mot deg, og da må du gå til veggen ved siden av døren for å slå på døren derfra.
stihaujo Skrevet 4. juni 2008 Skrevet 4. juni 2008 Herregud.... bruk spoiler da for f.....Tuuuuuuuuusen takk! selv emne var jo teit
Core2Dude Skrevet 4. juni 2008 Skrevet 4. juni 2008 Herregud.... bruk spoiler da for f.....Tuuuuuuuuusen takk!selv emne var jo teit Nykommlinger!
BOF Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Skrevet 4. juni 2008 Herregud.... bruk spoiler da for f.....Tuuuuuuuuusen takk!selv emne var jo teit Vel... hvis du er opptatt av å ikke få avslørt spillet, og går inn på et forum som diskuterer spillet OG itillegg går inn på en emnetittel du synes er teit.... ....da har du KUN deg selv å takke... BOF
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå