toazty Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 selges CE noen plass? utenom på bruktmarkedet .... Lenke til kommentar
Quote Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Tviler sterkt på at det blir solgt i butikker. Men er jo alltids håp om å få tak i eit eksemplar på Ebay. Lenke til kommentar
Wumpus Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Ligger i skrivende stund 3 stk på qxl fra 650 til 1100.. Age of Conan på qxl.no Lenke til kommentar
joxan Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Jeg fikk kjøpt AoC CE på spaceworld i Ålesund, var siste som var igjen også ^^ Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 CE var i begrenset opplag, og ble utsolgt så vidt jeg husker. Så det blir i beste fall "brukt" markedet. Lenke til kommentar
Dobain Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Broren min fikk tak i det for et par dager siden på spiderman i stavanger. Når folk ikke greier å hente spillet i tide i butikken så selger de det til noen andre. Lenke til kommentar
medisterpus Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Søkte på Age of Conan collector's edition på google onsdag forrige uke og fikk treff på www.lefdal.com. Når jeg klikket på linken fikk jeg opp siden og en Kjøp-knapp. Jeg trykket, fikk fullført bestillingsprosessen og mottok ordrebefreftelse på mail. Antok egentlig at jeg ville få en mail om noen dager med beskjed om at de ikke kunne levere, men lørdag lå det jammen meg en hentelapp i postkassa. Det morsomme er at jeg hadde søkt på Age of Conan direkte på Lefdal's sider like før jeg gjorde søket på google, og da fikk jeg kun opp standardutgaven. Godt at google søker bedre på Lefdal's nettside enn Lefdal's egen søkemotor. :!: Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Jeg fikk kjøpt AoC CE på spaceworld i Ålesund, var siste som var igjen også ^^ Feil! Er 2-3 stk igjen. De var avlagt men kunden(e) kom aldri og hentet. Lenke til kommentar
Nilladilla Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Hm Følger det med mount i Collector's Edition eller var det bare for de som forhåndsbestilte? Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Hm Følger det med mount i Collector's Edition eller var det bare for de som forhåndsbestilte? Mount var forhåndsbestilling bonus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå