Gå til innhold

Jakten på gode coop spill


Anbefalte innlegg

Jeg og min samboer har akkurat rundet gears of war på insane og lengter etter et nytt coop spill. vurderer da army of two men har foreløpig ikke funnet noen anmeldelser av det.

Tenkte da at kanskje noen her på forumet har testet det å kan gi en liten tilbakemelding på om det er bra eller ikke.

 

takker for svar

Endret av Ground Z
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spillte gjennom det sammen med en kompis i helga. Vi brukte ca. 7 timer på Novice, så kanskje en bruker 2 - 3 timer ekstra på vanskeligere innstillinger.

 

Positive sider ved AoT:

 

- Genialt konsept med tanke på co-op. Spill blir automatisk mye morsommere når man samarbeider med en venn.

 

- Gameplayet fungerer bra, er i samme stil som GoW.

 

- Tøffe og mange våpen, som man kan oppgradere underveis.

 

Negative sider ved AoT:

 

- Mye av "samarbeidet" man må gjøre er bare tull. Feks. hvis det er en kant man ikke kommer opp til, kan en spiller klatre på den andre, for så å hjelpe den andre opp. Det er bestemte plasser man må gjøre dette, så man kan ikke bruke dette for å utforske plasser på kartet.

 

- Alt føles veldig tilrettelagt. Man har en bestemt bane man må følge, og det er ikke noe rom for utforskning utenom.

 

- Fiendene man skyter er ekstremt dumme. Der hvor man i GoW kunne bli flanket av 2-3 stykker, og man følte man slåss mot intelligente skapninger, er de i AoT laget for å bli kanonføde.

 

Alt i alt er det et helt greit spill. Jeg hadde aldri betalt 5 - 600 for det, da hadde jeg blitt rimelig skuffet. Men for kveldsunderholdning sammen med en venn, fungerer det.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg anbefaler Tom Clancy's: Vegas 2! Er det beste fps 2-player spillet jeg har spilt. Kulere og lettere å komme gjennom storyline med en kompis. Men nå har ikke jeg prøvd GoW.

Jeg leste anmeldesen av Army of Two, sjekka screenshots og trailere, og jeg valgte og ikke bruke penger på det. MEN, smaken er som baken! :)

Lenke til kommentar

Kjøpt spille, runda det og selgt det, var alt for lett å rund det. tar deg ca 7t og runde spille. vis man begynner på normal og fortsetter vidre til høyere og runder det igjen, ble altfor fort kjedelig, våpnan og utstyer er veldig lett å få der også, trenger nesten ikke å bruke peng egentlig.

-Det er bare 6 oppdrag. kartan er ikke ikke stor heller.

-All Primary Weapons unlock after your first playthrough so save your money for upgrading the firepower of your favourite guns.

 

Anbefaller IKKE å kjøpe det

Lenke til kommentar
Jeg og min samboer har akkurat rundet gears of war på insane og lengter etter et nytt coop spill. vurderer da army of two men har foreløpig ikke funnet noen anmeldelser av det.

Tenkte da at kanskje noen her på forumet har testet det å kan gi en liten tilbakemelding på om det er bra eller ikke.

 

takker for svar

 

Anbefaler at dere spiller gjennom Rainbow Six: Vegas coop, og fortsetter med Vegas 2, så blir det en god del timers god underholdning. Vegas 1 kan du få til en veldig rimelig penge nå :)

Lenke til kommentar
Jeg og min samboer har akkurat rundet gears of war på insane og lengter etter et nytt coop spill. vurderer da army of two men har foreløpig ikke funnet noen anmeldelser av det.

Tenkte da at kanskje noen her på forumet har testet det å kan gi en liten tilbakemelding på om det er bra eller ikke.

 

takker for svar

 

Anbefaler at dere spiller gjennom Rainbow Six: Vegas coop, og fortsetter med Vegas 2, så blir det en god del timers god underholdning. Vegas 1 kan du få til en veldig rimelig penge nå :)

 

Rainbow 1 og 2 er verd å kjøpe:) der har du en del spille tid i lag:) Liker Raindow 2 best:)

Lenke til kommentar

Jeg likte spillet. Har rundet det 3 ganger og har storkost meg alle gangene! Det at spillet var litt kort, har EA gjort noe med og forlenget spillet med 2 missions (M7 og M8) for de som ikke visste det... Som sagt har spillet mange fete våpen som man kan oppgraderes underveis. Spillet ser også veldig bra ut grafisk :thumbup: En annen ting jeg elsket med spillet er at det er litt politisk på kanten med tanke på privatiseringen av militæret og at du drar til både Afghanistan og Irak for å ta knerten på noen folk...

 

Jeg likte spillet som minnet meg masse om Gears of War. Men det er min mening, vi er alle forskjellige... Finner du dette til en lav pris ville jeg har kjøpt det om du er litt tvilende. Jeg ville ha brukt 250,- på ett spill jeg hadde vært nysgjerrig på :yes:

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Hei gir ikke helt opp å finne gode coop spill.

Rainbow 6 vegas 1 og 2 er nå rundet og er de beste coop spillene jeg har spilt.

Helt håpløst å spille de 1 player men er man 2 går det bra.

Army of 2 er også rundet på en kveld:) var et ganske bra spill men så alt for kort.

Enkelt var det å runde og.

 

Er det kommet ut nåt i det siste som er verdt å se på?

Trenger ikke bare være skyte spill.

Endret av Ground Z
Lenke til kommentar
Hei gir ikke helt opp å finne gode coop spill.

Rainbow 6 vegas 1 og 2 er nå rundet og er de beste coop spillene jeg har spilt.

Helt håpløst å spille de 1 player men er man 2 går det bra.

Army of 2 er også rundet på en kveld:) var et ganske bra spill men så alt for kort.

Enkelt var det å runde og.

 

Er det kommet ut nåt i det siste som er verdt å se på?

Trenger ikke bare være skyte spill.

 

Vil anbefale gears 2, like fantastisk som 1'eren. Kommer snart, 7 november, så bare til å smøre seg med tålmodighet:)

Endret av Shagrath90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...