Pellar Skrevet 2. juni 2008 Skrevet 2. juni 2008 Er det noen som veit når demoen kommer ut, har sett at der er folk som har den
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 3. juni 2008 Skrevet 3. juni 2008 ja kommer til torsdag. noen har fått den før fordi de har pre-order fra en butikk som gav ut koder til nedlastning..
Wooho Skrevet 3. juni 2008 Skrevet 3. juni 2008 Torsdag it is then. Mye bra som kommer nå for tiden til begge konsollene:D
stonhans Skrevet 3. juni 2008 Skrevet 3. juni 2008 (endret) Mitt første møte med Battlefield: Bad Company. Torsdag den 5. juni blir enkeltspiller/flerspiller demoen til Battlefield: Bad Company sluppet ut for nedlasting på Xbox LIVE Marketplace. Men takket være GamerEdie og CooperHawks hos Gamehounds.net, så har jeg siden forrige fredag spilt demoen. Dette er Krig. Enkeltspillerdelen består av det første oppdraget i spillet, der du enkelt får vite hva spillet går ut på. Du er en del av b-kompaniet, som i det første oppdraget skal kjempe deg igjennom landsby til landsby, før du tilslutt skal ødelegge et par “radarjammere”. For å hjelpe deg har du et visst antall våpen, soldater, den amerikanske marinen, armerte biler etc. Alt-i-alt blir dette ganske enkelt, men jeg er sikker på at det kommer flere utfordringer i det ferdige spillet, når det blir lansert. Flerspillerdelen, er den største grunnen til at jeg kommer til å kjøpe spillet. Dette er en blanding av Call of Duty 4 og Ghost Recon, fysikken er bra, og det meste føles realistisk. Men det er fortsatt en ting som jeg føler trekker realismen ned: Når du sikter med sniksyktteriflen, så føles det ut som om riflen er støpt ned i jorden. Den er ikke ustødig', og dette gjør det veldig enkelt å skyte folk. Hvorfor har ikke EA/Dice lært noe av CoD4? Der riflen er ustødig. I demoen finnes det bare en spillmodus: “Attack and Defend”. Angriperlaget skal bevege seg fra landsby til landsby, for å armere å sprenge “gullkister”. Forsvars laget, skal forsvare gullkistene. For at begge lagene skal lykkes, så er det veldig viktig å kommunisere, men sametidig må man være kreativ. Her må det ikke stikkes under en stol, at vært lag har tilgang til militærhelikopter, tanks, biler, båter etc. Alt i typisk “Battlefield” stil. Det jeg også liker med flerspillerdelen er at det finnes en rangert del, og en urangert del. Når du spiller spillet rangert, så kan du samle poeng for å bli promotert. Når du som spiller blir promotert til en ny rang, så får du “credit”. “Crediten”, kan du bruke for å låse opp nye våpen. I skrivende stund har jeg låst opp assaultriflen “M16″ og skarpskytteriflen “M95″. Om jeg ikke tar feil, så er de våpnene som du har låst opp i demoen, ferdig opplåst i det ferdige spillet. Spillet kommer i to versjoner (normal og gull), og blir lansert den 26. juni i Norge. Endret 3. juni 2008 av stonhans
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 3. juni 2008 Skrevet 3. juni 2008 Altså om 2 dager :O ? ja sist jeg så på kalenderen så var torsdag om 2 dager, er ikke sikker nå lengere, mulig de har flytta torsdagen...
SAS1984 Skrevet 3. juni 2008 Skrevet 3. juni 2008 Har også hatt demoen i et par dager, grunnet at jeg forhåndsbestilte spillet hos www.gamestop.com (En forhåndsbestilling jeg self. Kommer til å avbestille, for så å heller kjøpe det via www.vgp.ca) Første inntrykket er at "skadefysikken" på omgivelser, nydelig utført i den nye "frostbite-engine" er herlig. Det er artig å sprenge hull i husvegger og lignende. Selve grafikken virker også forsåvidt grei, hadde det ikke vært for at demoen lider av et "grey-filter", som utviklerene har valgt å legge over, for å gi en mer cinematisk opplevelse,, ikke ulikt Mass Effect. Dette gjør at spillet blir "mindre skarpt, og mer kornete" (Håper og tror at utviklerene vil gi oss muligheten til å skru av dette filteret i fullversjonen). Et par andre ting som irriterer meg er at utviklerene har fjernet muligheten for å kunne "dukke/legge seg ned" i spillet, noe som er helt på trynet. Håper også dette blir tillagt i fullversjonen. I tillegg bærer spillet virkelig preg av at det er et arkade spill.Våpene er store og "klumsete".. Alle "assualt rifles" i spillet har 50 skudds-magasin, og hylse-utkasteren er på venstre side, fremfor høyre side. I demoen så følger det bare med 1 bane... Oasis.. Som står med USA og en ukjent arabisk nasjon (Muligens en arabisk koalisjon-styrke fra BF2???), som da henholdsvis blir Attackers og Deffenders. Amerikanerene skal ødelegge noen kasser med gull, mens araberene skal beskytte dem, og håpe på at de dreper nok av amerikanere, til at "attackers" har brukt opp alle sine "respaws/forsterkninger", og dermed taper. Demoen er artig. Og den hadde nok vært enda artigere, hadde det ikke vært for at det er en sinnsyk delay/lag ute å går, siden det i hovedsak bare er amerikanere som har tilgangen til denne "early Demo Access". Dette kommer nok til å forandre seg når demoen blir offisiel på Torsdag.
ATI vs GeForce Skrevet 3. juni 2008 Skrevet 3. juni 2008 Kødder du? Er Oasis mappet på demoen? Jeeez, samme mappet var med i betaen..gørrkjedelig!
TheOats Skrevet 3. juni 2008 Skrevet 3. juni 2008 Gleder meg til å prøve det. Men jeg er 99% sikker på at jeg skal ha det uansett. Er stor fan av BF:MC.
espinos Skrevet 3. juni 2008 Skrevet 3. juni 2008 De bør ha laget noe form for party, så vi kan spille med venner sant?!
TheOats Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Haha, fikk demo koden (den man får når man forhånds bestiller) idag =P Men uansett, det var veldig tøft og fortsatt Battlefield. Gleder meg til det kommer!
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 woho!, men på min BC demo står det 1.5GB måtte le av Ninja gaiden demoen, under står det: high Speed Ninja Action. hahahhaha
Bruker-104685 Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 (endret) Laster ned demoen av Bad Company fordi jeg er litt usikker om jeg skal ha spillet... Jeg sa det i en annen tråd demoen ville dukke opp rundt kl 12tiden Endret 5. juni 2008 av Toman85
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 wow Sp var rått!! must have. MP var også blitt forbedret etter beta.
Gjest member-97590 Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Visste ikkje at demoen kom i dag eg! Laster ned nå, etter at eg testa beta er eg nesten 100% sikker på at eg skal ha dette. Når er realese for BC egentlig?
Paisley Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Visste ikkje at demoen kom i dag eg!Laster ned nå, etter at eg testa beta er eg nesten 100% sikker på at eg skal ha dette. Når er realese for BC egentlig? Jeg har sett flere steder at utgivelsesdatoen er den 26. juni. Den ble visstnok flyttet fra den 20 til 26.
Bruker-104685 Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Er faktiskt veldig imponert over SP-delen i Battlefield Bad Company, mye bedre enn BF2 Modern Combat som var helt rævkjørt for min del. Skal tro jeg forhåndsbestiller dette spillet ja! Er usikker hvilken versjon jeg skal ha, men det vil tiden vise..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå