Gå til innhold

"Hva er min WoW account verdt?" tråden.


Anbefalte innlegg

Jeg har solgt 2 WoW kontoer for ca 1300 kr hver. Når jeg sluttet å spille WoW hadde jeg 2 kontoer ekstra, som jeg ikke gadd å selge.. er så mye stress å selge. Blir altid noe trøbbel eller misforståelser. Dessuten har jeg ofte dårlig samvittighet etter å ha solgt kontoer. :/

 

På den ene kontoen jeg ikke bruker lenger, er det 3xlvl 70.. den ene undead roguen har rank 10. Alle level 70 er full epic gear, for det meste season 1 og 2 gear.. sikkert ikke vært så mye nå lenger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Misforståelser blir det ikke med mindre du legger opp til det?

 

nja, det har lett for å bli litt jalla. jeg solgte med britiske pund, og han som kjøpte kontoen trodde det var dollar.. han var fortvilt, selv om det var han sin feil. Jeg burde egentlig gitt tilbake pengene, men gjorde det ikke. Det var bare et eksempel.

Lenke til kommentar

Hvor mye ville dere gitt for denne kontoen?

 

70 Shaman - http://armoryclone.com/id.php?id=1269704

70 Priest - http://armoryclone.com/id.php?id=1692402

 

På shamanen er det en tel t6 til elemental. Elemental gearet er relativt greit. Resto gearet er på tk/ssc nivå. Shamanen har også Netherdrake, Netherray, Gryphon mount.

3000g på banken. Begge er klar for transfer.

 

EDIT: Armory clone viser at shamanen er uenchanta men det er feil. Hele gearet er fult enchanta med alle de beste enchants, nethercobra leg armor, epic gems. The whole shabang ;)

Endret av tmolberg
Lenke til kommentar

Kunne sikkert fått en liten del for den der. Kanskje opp i 5-6000, men nå skal du ikke ta det for sikkert at hva jeg sier er sant. 3-4000 virker bare litt for lite for den der, og opp i 10 000 er det Sunwell geara accounter med masse mounts og greier går for.

Lenke til kommentar
Transfer den til ny account? :)

Orginale eier av accounten kan si han ble scamma, så ser Blizzard at det har vært forskjellige IPer på accounten og vips, orginale eier får roguen tilbake.

Vanskelig å få accounten tilbake når han ikke har cdkeyene til accounten den er transferet til

Lenke til kommentar
Vanskelig å få accounten tilbake når han ikke har cdkeyene til accounten den er transferet til

Tror du missforstår litt her.

1. Du kjøper en warglaive rogue.

2. Du lager en ny account med samme fornanvn og etternavn som den roguen er på og transferer den over til den nye accounten.

3. Orginale eier tar tilbake accounten men merker at du har transfera vekk roguen.

4. Orginale eier kontakter Blizzard og sier han er blitt scammet og gir navn og realm på roguen.

5. Blizzard ser at den som transfera roguen ikke hadde samme IP som orginale eier og finner den accounten roguen er på, transferer roguen tilbake og permbanner den nye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...