Gå til innhold

Hvordan få lav ping i CS?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, dette er sikkert blitt diskutert 1000vis av ganger før men akkurat no orker jeg ikke å lete...Jeg har en 20MBit linje og pingen min ligger på 60 - 150 hele tiden. Før hadde jeg en 4Mbit linje og alt var fryd å gammen.

Jeg lurer på om jeg har stilt noe sånnt cl_rate og noe andre cl_accelerate og sånn.

Hvordan kan jeg tilbakestille det? Eller får bedre ping utifra disse kommandoenne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rate 25000

Cl_cmdrate 101

Cl_updaterate 101

Ser jo nesten ut som noen bruker linjen din.. eller så downloader du eller andre mens du spiller...

Skrevet

Funket ikke. Det er andre på linje(2 pers). Jeg laster ingeting ned heller. Jeg kan muligens se om det er det samme på andre maskiner...

• 2 uker senere...
Skrevet

Usaklige, korte og meningsløse innlegg (spam) har blitt fjernet. Ønsker man å delta bør innleggene i det minste har noe konstruktiv verdi for tråden.

(Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)

Skrevet

Kjør -> Cmd -> netstat /o

Sjekk prosess-IDene opp mot de du finner i oppgavebehandling, og finn ut om du har noe annet som stjeler merkbar båndbredde. Ukjent nettbruk kan også bety at du har spyware. Du kan også prøve å deaktivere brannmuren din, for å se om det utgjør noen forskjell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...