Gå til innhold

Fototreff for Akam Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flott å høre. Som du sier må vi forbi uansett, så en liten sidetur innom meg tror jeg vi overlever. Så får dere se hvor jge bor og greier. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På baksiden av senteret. Torgveien 4.

Det er greit for meg. Da bør vi andre møtes i ved Nydalen T-Bane-stasjon 17:00 - det er en helsikes masse biler på veien på den tiden av døgnet, så vi trenger den tiden hvis vi skal rekke Ski før stengetid.

Tom

Ehh, jeg skal prøve :p Ikke så godt kjent der ende.

Skrevet

Nydalen T-bane stasjon klarer du vel å finne frem til? Da er det bare å gå ut den utgangen som det ikke er rulletrapp til. Så kommer du til Nydalens lille torg senter. Der er det en Narvesen. Andre utgangen er til BI.

Tom

Skrevet (endret)

Tror det går fint å kjøre inn til Ski sentrum. Brannen har vært på senteret et par meter bortenfor meg, men alt er under kontroll nå. Vær her 18.20 da. ;)

EDIT: Vi er altså ikke plasser INNI senteret, og har derfor vært åpne i hele dag. Se for deg en D3 med røykskader... Det hadde ikke vært særlig artig...

Endret av IceFox
Skrevet

Har dere laget tråd enda? Jeg er akkurat ferdig med å laste inn bildene, samtidig som jeg har fått meg en solid pølse-omelett og nyter en kald pils. PS Elements, here I come :cool:

Tom

• 2 uker senere...
Skrevet

Hmm, ser jeg er litt tregt ute her. Skjer det noe mer treff i sommer? Er ganske fersk på forumene her, men hadde vært morro å joinet andre om det blir noen fototurer :)

Skrevet
Hmm, ser jeg er litt tregt ute her. Skjer det noe mer treff i sommer? Er ganske fersk på forumene her, men hadde vært morro å joinet andre om det blir noen fototurer :)

hvor bor du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...