Gå til innhold

Fototreff for Akam Oslo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Moroklumpen, resten av klubben er sosiale heter det, var ute med to venniner.....Tom, kanke du bare hente meg i Sandvika da?

Sender deg en sms på fredag, er jo bare for meg å ta 151 bussen til sandvika, møte deg der, og så henter vi Remi?

Såfremt jeg ikke er på jobben, så er det en god plan. Jeg jobber i byen, så for meg er det greit å bare bli i byen.

Men der er vel ikke så vanskelig for deg å finne frem til Nydalen ?

 

Tom

Lenke til kommentar
På baksiden av senteret. Torgveien 4.

Det er greit for meg. Da bør vi andre møtes i ved Nydalen T-Bane-stasjon 17:00 - det er en helsikes masse biler på veien på den tiden av døgnet, så vi trenger den tiden hvis vi skal rekke Ski før stengetid.

 

Tom

 

tenker jeg heller drar til Oslo da, jeg skal være på stranda i morgen, men kan heller starte 10:30 og være der til 13:30 før jeg trener hjemme og drar til oslo, men sender deg sms :)

Lenke til kommentar
tenker jeg heller drar til Oslo da, jeg skal være på stranda i morgen, men kan heller starte 10:30 og være der til 13:30 før jeg trener hjemme og drar til oslo, men sender deg sms :)

Tror det kan være varmt nok allerede 10:30 - så det høres ut som en god plan. Har en del å gjøre på jobben - så det er godt å slippe å dra frem og tilbake til Sandvika.

 

Vi har en del kule lokasjoner vi kan rekke over i løpet av kvelden. Vi har stedet som Hvitsten og Drøbak i nærheten. Hvis vi går lei av åkre; mener jeg.

 

Tom

Lenke til kommentar
tenker jeg heller drar til Oslo da, jeg skal være på stranda i morgen, men kan heller starte 10:30 og være der til 13:30 før jeg trener hjemme og drar til oslo, men sender deg sms :)

Tror det kan være varmt nok allerede 10:30 - så det høres ut som en god plan. Har en del å gjøre på jobben - så det er godt å slippe å dra frem og tilbake til Sandvika.

 

Vi har en del kule lokasjoner vi kan rekke over i løpet av kvelden. Vi har stedet som Hvitsten og Drøbak i nærheten. Hvis vi går lei av åkre; mener jeg.

 

Tom

 

Jeg er rimelig brun allerede, så ville bare bade og ta siste del med sol før jeg legger meg til å slappe av og roe ned kroppen, så den ikke svis helt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...