Gå til innhold

Fototreff for Akam Oslo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er god - jeg kan jo da sikte inn i mot søndag 16.okt kl 18 ?

Eller er søndager ett problem for folk ?

Søndag kl. 18:00 passer meg meget godt akkurat den helgen :) Ellers er det hipp om happ :)

Skrevet

Kl 18.00 skulle fungere for meg, kanskje litt sent hvis det er andre som bruker lengere tid hjem en meg " 1time".

For å få den frihet vi ønsker, med ingen andre besøkende og mulighet til å fotografere uten glass og ikke minst kanskje også ta ut dyr, er vi avhengige av å vente til etter stengetid - som er kl 18.00..

Skrevet

Kl 18.00 skulle fungere for meg, kanskje litt sent hvis det er andre som bruker lengere tid hjem en meg " 1time".

For å få den frihet vi ønsker, med ingen andre besøkende og mulighet til å fotografere uten glass og ikke minst kanskje også ta ut dyr, er vi avhengige av å vente til etter stengetid - som er kl 18.00..

Da er jo tiden mer fornuftig :)

Kunne kanskje møte 1/2 times tidligere på utsiden* for et sammendrag og litt reptil-forståelse for oss noviser :)

*eventuelt på en kafe :cool:

Skrevet

Jeg er i Hellas frem til ca 20 september - og må dermed hjem og jobbe litt før jeg kan dra ut og reise igjen..

Men, for meg er det ikke noe problem å utsette det enda en uke og to i forhold til 16.oktober

Da er jo tiden mer fornuftig :)

Kunne kanskje møte 1/2 times tidligere på utsiden* for et sammendrag og litt reptil-forståelse for oss noviser :)

*eventuelt på en kafe :cool:

Selvsagt !

Skrevet

Den 23 ville være perfekt for meg, da jeg sikkert kan forvente meg mange fine presanger fra dere på den dagen :whistle:

Hva med ett rumpetroll, eller en ekstra hyggelig "overraskelse" i sekken når du kommer hjem ?

• Liker 3
Skrevet

Den 23 ville være perfekt for meg, da jeg sikkert kan forvente meg mange fine presanger fra dere på den dagen :whistle:

Hva med ett rumpetroll, eller en ekstra hyggelig "overraskelse" i sekken når du kommer hjem ?

Det hadde vært hyggelig med en overraskelse, men spørsmålet er om kattene mine vil anse "det" som mat, eller om "det" vil anse kattene mine som mat :D

Skrevet

Treffet i oktober høres spennende ut. Avsetter dagen nå og så blir det sikkert mer snakk om hvor vi kan treffes osv. når tiden nærmer seg. Må jo lære meg det nye kamerahuset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...