Gå til innhold

Ditt peneste mål?


babbsa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mitt fineste mål var vel ganske likt ditt, babbsa. :)

Men jeg skøyt fra en 20-22 meter.

 

Et annet fint mål var når jeg headet ballen med skru opp i Krysset.

Begge disse målene var i samme kamp. ;)

 

Mitt andre mål i den kampen var nesten helt likt ditt! Headet ballen over keeperen og den dupet ned i hjørnet :)

Lenke til kommentar

Mitt beste mål er nok da jeg scoret på avsparket (7'er fotball) mot Leknes.

Jeg fikk ballen rett i føttene og skjøt på første touch. Og der gikk ballen opp i venstre hjørne (ikke så langt fra krysset). Keepern var totalt overrasket. Flaut for ham, men legendarisk av meg:D

Lenke til kommentar
Må vel være på en cup i danmark, fikk dribla meg fri på kanten, og løp oppover mot hjørnet av 16 meteren.

Derfra fikk jeg smelt ballen opp i lengste hjørne. Husker enda den herlige følelsen jeg hadde etter det ^^

Helt lik, bare at jeg tråkla meg igjennom 5-6 mann før jeg fikk ballen ca 12 meter fra mål. Husker bare at jeg så ballen helt åpen foran meg og det vid åpne hjørnet lengst borte. Klaska til alt jeg makta og traff klokkerent. Ballen suste i mål og vi vant kampen. Dana Cup i Danmark, faktisk.

 

Den jeg husker best er derimot da jeg (kopi direkte fra den tråden jeg linket til tidligere) dro av en spiller på høyresiden, men den traff foten til motspilleren og fikk en nydelig sprett som bare var skapt til å kjøre til på. Så jeg dro til og ballen fløy over keeperen og i motsatt vinkel. ca. 25 meter vil jeg tro... Den var lekker, jeg trodde ikke at det var mål selv før jeg så keeperen fiske ballen ut av målet.

 

Har hatt en del heldige hvor laget har ledet med masse og jeg har fått lyst til å skyte fra langt hold og sendt ballen flyvende over keeper og i mål.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar
Da jeg gikk sto i mål på en 7er bane og scorte. Skjøt høyt og hardt og traff stang-inn :) HÆRLIG

 

 

Eg va vitne der, du traff i bakken fyst og det andre lage på skulen viste ikkje ken så sto i mål

 

så det ekje 7er bane en gong:P 16meter måle til mål e det:P

 

og btw det ba i 5klasse:P

Lenke til kommentar

Mitt fineste mål:

Jeg spilte forsvar den kampen. (mot SIF) Keeperen kastet ballen til meg rundt midten av vår banehalvdel og jeg tenkte: Go for it! Så jeg begynte å drible. 1. mann gikk lett unna, 2. mann måtte gi tapt etter en frekk tunnel, 3. mann ble overrasket av min overstegsfinte, 4. mann var så treig at jeg spurtet forbi :!:, 5. mann ble lurt på rompa av en ny tunnel mens keeperen ble totalt overrumplet av mitt ekstremt kraftige skudd i høyre kryss. Mer detaljert: tok en skuddfinte, la fint opp og fyrte av fra 15 meter.

 

Mitt mest fantastiske vidunderligste mål noensinne!

Lenke til kommentar

Jeg har veldig få mål, dog har jeg hatt et pent: Det var avspark for laget mitt, og jeg gikk rett mot mål, og driblet de som sto i veien. Det var 4 stk. og så skjøt jeg til side for keeper.

 

Kan forøvrig nevne mitt første mål, ganske komisk forresten.

 

Det var straffe på laget mitt og alle ville ta den. Untatt meg.

Treneren sa at jeg kunne ta den, jeg mistet stemmen så jeg fikk ikke sagt nei.

Da var jeg jo nødt til å ta straffen, det gikk slik:

 

Jeg løp dritfort mot ballen og skulle skyte av all min kraft. Jeg bommet på ballen og det ble en lumpe som keeperen lett burde tatt, hadde det ikke vært for at han trodde jeg skulle skyte knallhardt over ham. Ballen trillet sakte inn i mål.

Endret av Bolla29
Lenke til kommentar

Husker jeg spilte på løkka for noen år tilbake med en kamerat, og vi trente frispark. Nå var nettet på målet i litt dårlig forfatning, så det hang en tråd helt oppe i krysset, slik som bildet viser. Akkurat stort nok til å få en ball igjennom.

 

Jeg vet ikke om ballen faktisk gikk igjennom dette lille hullet, men den satt ihvertfall helt klistra i krysset. Har aldri sett en ball så langt oppe i krysset før, og jeg skal vedde på at den gikk igjennom dette lille "hullet".

 

Var jo ikke i kamp, og det var heller ikke mur, så jeg regner ikke det som et gyldig mål, men dæven så deilig det var å se den gå inn på den måten.

 

post-99668-1213728786.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...