Gå til innhold

hjelp til valg av regnskapsprogram for enkeltmannsforetak


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tusen takk, mamut selv anbefalte mamut office pro. noe jeg mener er unødvendig, pluss med 2 lisenser koster det 12 000,- og siden vi er et enkelmannsforetak så behøver vi ikke absolutt alle funksjoner som er i pro programmet til mamut office. Men de vil selvsagt tjene mest mulig

Lenke til kommentar
Jeg bruker sjøl daTax Totaløkonomi til mitt foretak, og er svært fornøyd med det.

 

hvilket bruker du da? start, standard eller pro?

Start.

 

Det holder til fakturering, varelager og bilagsføring. Men siden denne versjonen ikke inneholder lønnsmodul, bør du finne deg ei pakke som har dette siden en av dere er ansatt.

Endret av lpride
Lenke til kommentar
Jeg bruker sjøl daTax Totaløkonomi til mitt foretak, og er svært fornøyd med det.

 

hvilket bruker du da? start, standard eller pro?

Start.

 

Det holder til fakturering, varelager og bilagsføring. Men siden denne versjonen ikke inneholder lønnsmodul, bør du finne deg ei pakke som har dette siden en av dere er ansatt.

Holder det ikke bare å registrere bilaget da? regne ut lønn osv. kan jeg gjøre selv, men holder det ikke bare å registrere lønnen på kontoen lønn? eller må jeg ha et fullt lønnssystem?

 

Jeg bruker sjøl daTax Totaløkonomi til mitt foretak, og er svært fornøyd med det.

 

hvilket bruker du da? start, standard eller pro?

Start.

 

Det holder til fakturering, varelager og bilagsføring. Men siden denne versjonen ikke inneholder lønnsmodul, bør du finne deg ei pakke som har dette siden en av dere er ansatt.

Holder det ikke bare å registrere bilaget da? regne ut lønn osv. kan jeg gjøre selv, men holder det ikke bare å registrere lønnen på kontoen lønn? eller må jeg ha et fullt lønnssystem?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Vi er et enkeltmannsforetak med en ansatt, vi har tenkt å kjøpe daTax Totaløkonomi Pluss. Vil det kunne dekke vårt behov? men forhold til full regnskapsføring et enkeltmannforetak har behov for. setter stor pris på hjelp fra dere:)

du kan også bruke materix økonomisystem... veldig lett og tror ikke det koster mer enn 4000, men da får du alt som du trenger

 

Vi er et enkeltmannsforetak med en ansatt, vi har tenkt å kjøpe daTax Totaløkonomi Pluss. Vil det kunne dekke vårt behov? men forhold til full regnskapsføring et enkeltmannforetak har behov for. setter stor pris på hjelp fra dere:)

du kan også bruke materix økonomisystem... veldig lett og tror ikke det koster mer enn 4000, men da får du alt som du trenger

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...