AvidGamer Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Er temmelig stresset nå. Jeg har ja Tali (eller hva hun nå heter) som har mye Electronics skill, men likevel får jeg melding at jeg har for lav skill. Hva pokker? Kan du ikke bruke andre i laget ditts skills for å åpne ting??? Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 Hadde vært fint om du ikke nevnte navn i posten din. Har enda ikke kommet til den personen, men tok meg ikke mer enn 2 sek for å skjønne hvem det var eller hvem hun er i slekt med Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Hadde vært fint om du ikke nevnte navn i posten din. Har enda ikke kommet til den personen, men tok meg ikke mer enn 2 sek for å skjønne hvem det var eller hvem hun er i slekt med Jaha? Der røpte du som faen. Har ikke tenkt på henne i slekt med noen jeg. Jeg spurte om skills så kommer du og røper plott? Takk for faen! Lenke til kommentar
Livert Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Prøver å bruke spoiler: Er usikker på om jeg skal lure han Merchanten (manet-fyren)for å pass til å forlate den is-planeten. Får det noen andre følger enn at han blir sur? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Spør igjen jeg. Kan du ikke bruke de du har i team sine skills? Jeg er Soldier og har ikke noe Electronics skill, men en på laget mitt har det. Likevel får jeg opp "Too low skill". Løysning? Lenke til kommentar
easthill- Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Tren electronics enda mer da. Når du får "Too low skill" er det kanskje fordi du har "Too low skill". Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Tren electronics enda mer da. Når du får "Too low skill" er det kanskje fordi du har "Too low skill". No shit, er ikke det jeg spør om. Jeg synes det er rart å ha med folk i laget ditt når du ikke kan benytte dem enn bare til kamp. Da er det helt meiningsløs å ha med folk som er dyktige på Tech eller annet skills. Så det jeg spør om (igjen), om det er ikke mulig å benytte seg av de du har på laget? Hvis ikke der dette spillet mer tåpelig enn noe annet BioWare har kommet ut med. Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Du benytter automatisk de skills som andre på laget ditt har. "Too low skill" får du kun hvis ingen på laget ditt har høy nok skill. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Du benytter automatisk de skills som andre på laget ditt har. "Too low skill" får du kun hvis ingen på laget ditt har høy nok skill. Ah ok. Rart den ene på laget mitt er bare 5 fra maxet ut og jeg får likevel "Too low"......men takk for svaret. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Lurer på å kjøpe det her spillet....spilt så mye spill at en er litt skeptisk selv om det får bra. Kan noen som med hånden på hjerte har spilt MASSE spill si at dette er så bra at en ikke kan gå glipp av det? Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Har et lite problem jeg håper noen kan hjelpe meg med. Nettopp fullført hovedquesten på Feros, men har fått et lite problem. Klarte uheldigvis å drepe 1 colonist under "Minimize Casualties" delen av questet. Det viste seg å være noen kalt Greta og jeg har nå ingen mulighet til å snakke med Reynolds for å fullføre Varren Meat questen. Er den låst for alltid nå, eller kan jeg fullføre den på et senere tidspunkt? Siden fyren jeg fikk questet av er jo der ennå. Hvis det ikke er mulig å fullføre, er det mulig å fjerne questen på en annen måte? Fra journal mener jeg. Irriterende med aktive quester jeg ikke kan fullføre Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Lurer på å kjøpe det her spillet....spilt så mye spill at en er litt skeptisk selv om det får bra. Kan noen som med hånden på hjerte har spilt MASSE spill si at dette er så bra at en ikke kan gå glipp av det? Den var vanskelig. Jeg tror jeg må si "Ja", av den grunn at den er såpass populær at du ikke faller utenfor og kan ikke delta i diverse samtaler/diskusjoner blant venner og kjente som har spilt den... MEN som en PC gamer føler jeg at spillet ikke holder opp til hypen. Mulig at denne har fått slikt bra omtale er fordi konsol folk er ikke vant til kvalitets spill? Selv meiner jeg at The Witcher knuser Mass Effect til pulver. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Når jeg skal velge nye planet på galaxy-map så er det bare helt svart så jeg kommer meg ikke til den neste planeten. Noen som har det samme problemet eller vet hvordan jeg fikser det? Lenke til kommentar
StarGazer Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Et spill som er vel verdt å kjøpe! Her fortjener Bioware pengene mine Et lite spm, finnes det en screenshot knapp ? Lenke til kommentar
alleibruk Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Har spillt igjennom nå, og for meg er det det beste spillet så langt i år. Veldig bra story. Kamp system fra kotor (som jeg virkelig liker), ok grafikk. (ikke super bra, men ok.Ikke forvent crysis grafikk.) Litt rpg, men ikke for mye. 6/6 fra meg Når jeg skal velge nye planet på galaxy-map så er det bare helt svart så jeg kommer meg ikke til den neste planeten. Noen som har det samme problemet eller vet hvordan jeg fikser det? Du har en pirat kopi. Gå og kjøp spillet , eller bruk ea downloader og kjøp det online. (og ja, flame alt du vil, men 100% som har denne feilen har en pirat kopi. er faktisk ikke feil heller, men en del av kopi beskyttelsen) nå er jeg ikke sånn super anti pirat, men den "feilen" må du sjekke andre forum for og rette Endret 9. juni 2008 av alleibruk Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Du har en pirat kopi. Gå og kjøp spillet , eller bruk ea downloader og kjøp det online.(og ja, flame alt du vil, men 100% som har denne feilen har en pirat kopi. er faktisk ikke feil heller, men en del av kopi beskyttelsen) nå er jeg ikke sånn super anti pirat, men den "feilen" må du sjekke andre forum for og rette Hehe ok, *spare penger* Lenke til kommentar
alleibruk Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Har et lite problem jeg håper noen kan hjelpe meg med. Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Nettopp fullført hovedquesten på Feros, men har fått et lite problem. Klarte uheldigvis å drepe 1 colonist under "Minimize Casualties" delen av questet. Det viste seg å være noen kalt Greta og jeg har nå ingen mulighet til å snakke med Reynolds for å fullføre Varren Meat questen. Er den låst for alltid nå, eller kan jeg fullføre den på et senere tidspunkt? Siden fyren jeg fikk questet av er jo der ennå. Hvis det ikke er mulig å fullføre, er det mulig å fjerne questen på en annen måte? Fra journal mener jeg. Irriterende med aktive quester jeg ikke kan fullføre Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Ja. når den npcn er drept, har du ingen mulighet til å fullføre det questet. (logisk egentlig:) men det er jo bare ett mindre sidequest. hadde en haug med mindre sidequest som ikke kunne full føres av diverse grunner. (vanligvis for langt i story mode osv) Endret 9. juni 2008 av alleibruk Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Er langt ifra noe krevande spill. Er lite detaljer iforhold til andre rein PC spill, det viser bare hvor dårlige konsoller er.... En ting som plager meg ihjel at det er ingen måte å save spillet på mens du er i byen! Ofte må jeg bare Quit og spille omigjen over 10-15 minutter med dialog og løping frem og tilbake! Mens er du ute i "action" så kan du quicksave hele tiden...fatter ikke logiken bak dette. Du må vente til du kommer til et "auto save", enaste måten jeg fant ut hvordan å "jukse" til meg et save er å "fast travel" til et område...da saver den....helt idiotisk. Jaja slipper ihvertfall dyr pc for å dra spillet på maks Den kommentaren kunne du latt være å nevne "dårlig konsoller er". hadde 360 hatt mer under panseret så hadde den kostet opptil 6000kr... Konsoller breeder opp toppspill som dermed kommer til pc ifleng så ikke kom her og si konsoller ikke kan en drit. Endret 9. juni 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
Swayne Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Jeg har ikke piratkopi - lurer på hvordan galaxy map fungerere....får bare til å zoome meg fram og tilbake på de ulike planeter, men hvordan får jeg faktisk til å både dra dit og faktisk komme til planeten og bevege meg der...? Endret 9. juni 2008 av Swayne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå