Gå til innhold

BK: "Vil ha det"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det første jeg tenkte når jeg så bildet, var at for å forsterke den "VIL HA" effekten, så bør du speilvende bildet. Ellers, så er jeg enig med de andre i at effekten ble litt ekstrem. Jeg tok meg den friheten å lage et lite forslag til forbedring. Hvis du synes det er dumt, må du bare si ifra, så skal jeg fjerne det :)

 

post-103336-1212326032_thumb.jpg

 

Her har jeg brukt levels for å lyse opp bildet og for få flere detaljer i ansiktet og spesielt øynene. Jeg har også brukt color balance for å korrigere fargene litt.

Lenke til kommentar

Synes nesten det funka med blits jeg, får inntrykk av at hun står i mørket og ser på noe skinnende, blankt, fantastisk noe. Men da burde den kanskje kommet rett forfra. Ellers synes jeg lyset gjorde henne veldig blank og glinsende i huden, det kunne kanskje dempes litt ned. Kult uttrykk.

 

EDIT: Firetrucken: Hvorfor forsterkes effeksten når du speilvender bildet? Har det noe med leseretningen vår å gjøre, at vi ser bildet fra venstre mot høyre, og dermed følger blikkretningen hennes? Har ikke tenkt på det før.

 

NY EDIT: Nå så jeg faktisk at det ble diskutert i en annen tråd her. Så da har jeg lært noe i dag også :)

Endret av si
Lenke til kommentar

Det VAR bekt mørkt, hehe..

 

Vel, jeg fikk heller følelsen av at hun ble litt mer "gal" når du snudde på det slik, så personlig vil jeg ødelegge litt for "lesteveien" og ha det slik jeg tok det, selvom det sikkert er "best" å gjøre som du. For all del, ikke fjerne din versjon av den, det går greit at den ligger her:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...