Gå til innhold

Abbonoment som passer til en annen person


Anbefalte innlegg

Hei. Nå har jeg onecall og får for høye regninger(ca 600) kr i måneden. Dette er pga masse sms'er og en del ringing. 80% av meldingene går til kjæresten som har telenor nonstop. Hva er det billigste for meg å gjøre da?

Burde hatt et abbonoment med gratis sms/mange gratis til dama, og billig ringetid.

 

Er det ingen andre muligheter enn å få frifamilie, noe som gjør at en av oss får begge regningene, noe som er svært svært upraktisk. Er det ikke noen lignende abbonoment, men der vi slipper denne samlede rekningen?

 

Ble kanskje litt rotete nå men, dere skjønner vel.. Viss ikke hyl ut. Blir utrolig glad for gode tips!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Chess-abonnement med Venner eller Fri venner eller hva det nå heter. 40 kr i mnd i tillegg, så er samtaler, sms og mms inkludert til alle andre med chess!

 

Nå skal jo chess lansere at de som har chess venner får ringe gratis til alle med netcom abbonent også:) I allefall det jeg har hørt.

 

til TS: ChessPremium, ChessPremium har jo ingen oppstartsavgift. Betaler ikke minuttpris, men sekundpris på 1 øre. Sms 59 øre og MMS 99 øre

Lenke til kommentar
Nå skal jo chess lansere at de som har chess venner får ringe gratis til alle med netcom abbonent også:) I allefall det jeg har hørt.

 

Hvis dette stemmer blir Chess veldig bra, synd jeg har dårlig Netcom-dekning en del steder jeg oppholder meg tiø daglig (bl.a. jobb). Ellers ville jeg sterkt vurdert å få mine nærmeste over til dem hvis det du skriver stemmer.

Endret av Submariner
Lenke til kommentar
Chess-abonnement med Venner eller Fri venner eller hva det nå heter. 40 kr i mnd i tillegg, så er samtaler, sms og mms inkludert til alle andre med chess!

 

Nå skal jo chess lansere at de som har chess venner får ringe gratis til alle med netcom abbonent også:) I allefall det jeg har hørt.

 

til TS: ChessPremium, ChessPremium har jo ingen oppstartsavgift. Betaler ikke minuttpris, men sekundpris på 1 øre. Sms 59 øre og MMS 99 øre

Artig at du som jobber for ucan2 anbefaler Chess :D

Med Chess premium kan du dessverre ikke ha Friend tjeneste på, men det kan du på de andre abo hos chess.

 

Er du student så er chess student med friends tjeneste et gunstig tilbud til trådstarter.

Endret av Adda
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

vert litt treg i denne tråden, men nå har jeg bestilt nytt. Djuice zero, med sms addict etter 2 mnd. De første 2 mnd betaler jeg kun det jeg ringer for(49 øre), får 3000 gratis sms hver mnd. Etter de 2 betaler jeg 200 for 3000 sms.

 

Tror dette vil passe meget bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...