Gå til innhold

MSI Wind Notebook tråden


Kommer du til å kjøpe MSI Wind/Medion Akoya Mini?  

306 stemmer

  1. 1. Kommer du til å kjøpe MSI Wind/Medion Akoya Mini?

    • Ja, skal kjøpe Medion Akoya Mini/MSI Wind uansett batteri.
      105
    • Ja, men skal vente til at 6-cell batteri er standardutstyr.
      130
    • nei
      71


Anbefalte innlegg

Jeg skal på to ukers ferie 17. august og hadde nok bestilt en Wind om jeg hadde vert sikker på å få den før vi drar. Men med alle utsettelsene venter jeg heller til utpå høsten engang. Så kan jeg også dra nytte av erfaringene til dere som "må ha" de første maskinene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var akuratt på PS.no og så litt på en av de maskinene (rosa). De virker ganske lovende. Folka på PS.no sa de hadde solgt seg tomme på 30min. Den rosa maskinen var faktisk ganske rå! Både tasaturet og skjermen var veldig bra. Kanskje det blir en sån på meg???

Endret av -eddy-
Lenke til kommentar

Mottok min hvite MSI Wind idag. Overraskende liten pakke.

Ser og føles veldig bra ut kvalitetsmessig. Keyboard er nordisk så inneholder både flere tegn på Æ/Ø/Å knappene. Var også med noen klistremerker til å sette over disse men av en eller annen grunn var disse svarte istedenfor hvite?

 

Står til lading nå så snart skal den bootes opp.

 

Fulgte også med recovery CD og manual/drivere på CD (manualen kom ikke med i papirform). Litt dumt kanskje siden det ikke er CD/DVD spiller i maskina?

 

-Cefwyn-

Lenke til kommentar
Mottok min hvite MSI Wind idag. Overraskende liten pakke.

Ser og føles veldig bra ut kvalitetsmessig. Keyboard er nordisk så inneholder både flere tegn på Æ/Ø/Å knappene. Var også med noen klistremerker til å sette over disse men av en eller annen grunn var disse svarte istedenfor hvite?

 

Står til lading nå så snart skal den bootes opp.

 

Fulgte også med recovery CD og manual/drivere på CD (manualen kom ikke med i papirform). Litt dumt kanskje siden det ikke er CD/DVD spiller i maskina?

 

-Cefwyn-

 

Gratulere! Kan du flekke opp noen bilder/video av herligheten? Vil gjerne se hvordan nordisk tastatur ser ut.

Lenke til kommentar

Da er første post skrevet på MSI Wind notebooken :-)

Tastaturet er godt men tar litt tid å bli vant til tastene som er mindre enn vanlig. Går dog nesten like fort som på ett vanlig tastatur å skrive touch på det så kudos til MSI for å ha laget ett godt tastatur!

 

Ved oppstart får man valget om man vil installere engelsk, svensk, finsk, dansk eller norsk Windows. Selve installasjonen tar litt tid men etter det er maskinen rask og responsiv.

 

Har lagt ved ett bilde av tastaturet på PC'n nedenfor.

 

post-6995-1216379962_thumb.jpg

 

-Cefwyn-

Lenke til kommentar
Mottok min hvite MSI Wind idag. Overraskende liten pakke.

Ser og føles veldig bra ut kvalitetsmessig. Keyboard er nordisk så inneholder både flere tegn på Æ/Ø/Å knappene. Var også med noen klistremerker til å sette over disse men av en eller annen grunn var disse svarte istedenfor hvite?

 

Står til lading nå så snart skal den bootes opp.

 

Fulgte også med recovery CD og manual/drivere på CD (manualen kom ikke med i papirform). Litt dumt kanskje siden det ikke er CD/DVD spiller i maskina?

 

-Cefwyn-

 

 

gratuelere me msi wind lappis :)

 

kom med info osv når du den oppe å går...

 

er spent på hva som må gjøres for å oppgradere ram.. hva som må til osv og kunnskaper.. :)

 

:new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...