Gå til innhold

[LØST]Hjelp til kjøp av ny 22"


Fløffy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har asus vw222, og er riimelig sikker på at den har en U bak :p hehe. når dinside.no testet skjermen fikk den terningkast 4. er stålendes fornøyd med skjermen. men har ikke akuratt sammenlignet min skjerm med andre 22" i samme klassen, så mulig min ikke er så god som jeg vil ha det til ? :p

Lenke til kommentar
jeg har asus vw222, og er riimelig sikker på at den har en U bak :p hehe. når dinside.no testet skjermen fikk den terningkast 4. er stålendes fornøyd med skjermen. men har ikke akuratt sammenlignet min skjerm med andre 22" i samme klassen, så mulig min ikke er så god som jeg vil ha det til ? :p

Jeg har også Asus VW222U skjermen ;) Design, pris og klare farger er veldig bra med denne skjermen. Men jeg kan av og til skjemte noe etterslep, så jeg må som regel spille med VSync på!

 

Men til film og surfing er den absolutt perfekt. :)

Endret av Core2Duo_Dude
Lenke til kommentar
Då var Asus VW222U skjermen bestilt.

Takkar for svar :)

A wise desition ;) Håper du blir fornøyd med produktet! Det er ihvertfall jeg :D

 

noe som er verdt å nevne er at ut-av-boksen er den ikke så bra kalibrert, men leter du litt på forumet her så finner du instillinger som er veldig gode å bruke! jeg kan jo forsåvidt poste mine kalibreringsinstillinger litt senere :) (er litt opttatt på lan nå)

Endret av Core2Duo_Dude
Lenke til kommentar
Nokon som kan hjelpe til med kalibrering?

Alle forhåndsinstillte moduser synes jeg fungerer utmerket til det de skal (gamer, teather, etc) men for å få normal mode bra bruker jeg dette oppsettet, funnet her på forumet!:

 

Brightness: 85

Contrast: 90

Sharpness: 53

Saturation: 50

 

Color temp/usr mode:

R: 81

G: 85

B: 96

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...