Gå til innhold

Bra chipset for ati 3870 x2 og Intel Core 2 Duo E8400 3.0GHz


Anbefalte innlegg

Skal gå til innkjøp av denne cpuen og nytt HK etter utallige forsøk på å få utbytte av det nye skjermkortet mitt i min gamle dell dimension E520 som ikke klarte å utnytte CF i skjermkortet. Vil gjerne ha muligheten til litt OC av ram, cpu og skjermkort. Noen som har noen gode tips hva jeg bør se etter før jeg bestiller? :) Tenkte på MSI sin X48C Platinum evt men vil gjerne ha et HK med mulighet for fremtidige oppgraderinger så godt det går i HW verdenen

Endret av Inspekta
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ta en titt på Foxconn X38A, dette har kommet meget godt ut i tester og er ett fint og stabilt kort som Foxconn sine kort pleier å være. Det er også en grei klokker, du har også mulighet til å kjøre CrossFire i full hastighet (2x PCI-E X16) i motsettning til P35 som også har 2X PCI-E X16, men den ene porten kjører kun i X4 hastighet. Jeg personlig har bare gode erfaringer med Foxconn, og angrer på at jeg byttet ut mitt til ett Gigabyte kort.

 

~ Mortis360

Lenke til kommentar

Må slenge en ekstra produsent ut på matta her som er definitivt verdt å kikke på.

ABIT IX38 QuadGT.

Kjører selv dette hovedkortet og er veldig fornøyd, ingenting å si på stabilitet slik som de fleste Intel baserte hovedkort kontra Nvidia løsninger.

 

Foxconn sitt kort har fått en del pepper i det siste for å ikke være helt stabilt eller rettere sagt for å ha en del problemer, altså en god del retur av disse kortene.

Har ikke sjekket opp saken nærmere enda men har hørt flere som har hatt problemer med disse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...