ShampooMacTavish Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 Jeg har nettopp mottatt min AoC i posten. Faktsk for tre min sia. Jeg forhåndsbestilte war-mammoth utgaven, men hvor i helvete er aktiveringsnøkkelen for war-mammothen? Takk på forhånd.
JohnRichard Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 Den inkludert i Pre-Order key som du har fått tilsendt tidligere på e-post (eller mottatt i butikk) eller står på baksiden av manualen din. Om du ikke har mottatt Mount ved å bruke en eller begge disse nøklene, har du enten mottatt feil versjon av spillet, en nøkkel med feil, eller noe annet rart. Kontakt FunCom Customer Service (lykke til )
Xenofil Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 (endret) Jeg fikk en mail fra elkjøp kort tid etter jeg hadde forhåndsbestilt CE versjonen med preorder kode, som jeg la til AoC kontoen min etter at jeg hadde opprettet denne. Så sjekk mailen din.. Endret 28. mai 2008 av Xenofil
Zelkin Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 Jeg har nettopp mottatt min AoC i posten. Faktsk for tre min sia. Jeg forhåndsbestilte war-mammoth utgaven, men hvor i helvete er aktiveringsnøkkelen for war-mammothen? Takk på forhånd. Du registrer key'en bak på eksen på en account du lager http://register.ageofconan.com (tror jeg) Og, etter at nøkkelen/keyen er registrert, går du inn i spillet å skriver i general: /claim
ShampooMacTavish Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Skrevet 28. mai 2008 Så nøkkelen bak manualen er bare en vanlig aktiveringsnøkkel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå