Gå til innhold

AoC: Hvordan ta "logout" ? Finner bare Exit game.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jo kjappere og bare trykke exit now, og så starte spillet igjenn. En å sitte og vente dem 30sekunda det tar og logge ut.

Skrevet
Er jo kjappere og bare trykke exit now, og så starte spillet igjenn. En å sitte og vente dem 30sekunda det tar og logge ut.

Det kommer akkurat an på hvilken PC du har, for å si det slik. :p

Skrevet
er vertfall fint det er en mulighet til og bytte karakter raskere, har bestandig trod man måtte starte spillet på nytt hver gang :p

Hvordan gjør man det raskt da?

Skrevet
er vertfall fint det er en mulighet til og bytte karakter raskere, har bestandig trod man måtte starte spillet på nytt hver gang :p

Hvordan gjør man det raskt da?

Venter 30 sekunder

Skrevet
Da kommer man til enter login/pw screen, ikke character screen.

Tror jeg så en hotkey for å logge ut også

uansett kjappere enn å vente på content loadinga på launcheren vel

Skrevet (endret)

Trykke på exit og vente 30sec til clienten popper tilbake til login screen eller skrive "/camp" og vent 30 sec på at det samme skal skje.

Det burde forsåvidt stått noe som "Logging out in 30 seconds" istedenfor "Exiting game in 30 seconds" som kan være nokså misvisende når man ikke avslutter hele klienten.. evt. burde de hatt forskjellige options for exit og logout imo, men men..

De burde hatt en logout option til character selection, men det har de ikke prioritert til launch. Forhåpentligvis fikser de noe etterhvert..

Endret av Dimatarion
Skrevet

Er litt små irriterende at man blir kastet helt ut, i alle fall når det er kø på serveren og man bare vil bytte til en annen character på samme server.

Litt OT, men også litt irriterende alle de intro filmene som spilles hver gang man starter klienten (kan hende dette kan skrues av på en eller annen måte, men jeg har ikke funnet ut hvordan).

Skrevet
Litt OT, men også litt irriterende alle de intro filmene som spilles hver gang man starter klienten (kan hende dette kan skrues av på en eller annen måte, men jeg har ikke funnet ut hvordan).

Spam Esc og du skipper alle introene.

Skrevet

Spam Esc og du skipper alle introene.

Den "funksjonen" kan jeg! Har spilt en del spill opp igjennom tidene.. men hadde vært fint å komme rett til innloggingen! Ikke at det er en game breaker, ESC funger det, men det er sånne små ting som en eller annen hos Funcom kunne hatt som jobb. En stilling som heter noe ala: Brukervennlighetfinpusser!

Skrevet
Den "funksjonen" kan jeg! Har spilt en del spill opp igjennom tidene.. men hadde vært fint å komme rett til innloggingen! Ikke at det er en game breaker, ESC funger det, men det er sånne små ting som en eller annen hos Funcom kunne hatt som jobb. En stilling som heter noe ala: Brukervennlighetfinpusser!

De har en. Etter at de skjønte at de hadde laget verdens mest geniale spill sendte de han på ferie på Bahamas. Ventes tilbake når de Norge aleine sine månedsbetalinger ikke dekker reisen hans :tease:

Skrevet

Det kommer små patcher hver dag nå da, så tipper de legger det til en dag. Må da være EN i Funcom som titter innom gamer/diskusjon.no en gang iblant.

Skrevet

Jeg prøvde å logge ut (Alt + F10, som det står under Controls. Fant ikke noen annen måte å gjøre det på?) og kom tilbake til innloggingen etter ca 25 sekunder. Problemet er at tiden fortsatte å telle ned, så etter 30 sekunder var det rett tilbake til windows? AoC er bra og alt det der, men slike ting gjør at allerede begynner å gå lei - dagen etter at jeg kjøpte spillet. :(

Skrevet

Joda, men det sier jo sitt at det ikke er noe "Log out" noe som helst sted annet enn i Controls. Det gikk for øvrig fint å skrive /camp. Det var da noe. Fikk nesten litt Vanguard-flashback en stund, spesielt etter at jeg stod i minst ti sekunder og ventet på at Armorsmith'en i Tortage skulle dukke opp. Det gjorde ikke saken bedre at jeg fikk bank av to fiender før jeg kom så langt fordi jeg spammet en magi hele tiden uten å treffe én eneste gang? Dessuten har jeg samlet de steinene vi trenger ror å bli kvitt håndjernene flere ganger, men da jeg ble angrepet av den flaggermusen femte eller sjette gangen jeg gjorde den questen trodde jeg det var en bug fordi jeg ikke hadde sett den før. Men det er da en brukbart spill i det minste. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...