Judgement Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 Har installert vista idag, virker som et greit OS, utenom det faktum at mitt svinedyre (allefall det jeg synes), X-fi platinum ikke fungerer. Null lyd, null niks nada. Alle drivere er installert i henhold til bruksanvisning, guider osv. Windows media player spiller av filer i maks 2 sekunder før den bare rett og slett stopper og kan ikke startes igjen, og ingen videoer, både offline og online fungerer. De spiller av i 2 sekunder, så er det over og ut. Ser disse problemene har dukket endel opp på nettet, men ingen løsninger. Noen som vet hvordan jeg skal løse dette?
Judgement Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Skrevet 28. mai 2008 Ingen ideer? Har prøvd å installere flash player på nytt, installert eldre versjoner osv. Ingenting hjelper på nettfunksjonene. Lyden er fortsatt borte, men skal prøve meg på en ny runde med driverinstallering.
Crossfire Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 (endret) Har du 64bits versjonen bør du laste ned de riktige driverne da de som følger med på cd-en til lydkortet ofte bare er 32bit for tiden. Endret 28. mai 2008 av Crossfire
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå