Gå til innhold

Kommentar: Nå kommer den - endelig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skjønner ikke hva folk vil med mms... bare tull...

Ja, det kan lastes ned. Tho det er ikke offisielt, men brukerlagd.

halloo, man har jo 10 gratis mms i måneden med youngtalk/control...

De må jo bare bli brukt!

 

Ellers forstår ikke jeg vitsen. Morsomt er det jo, men nyttig ^o)

Lenke til kommentar

Bare i dag er det tre iphone artikler på amobil. Hvorfor er det ikke snakk om alle telefonene i Asia som ikke kommer til Norge (ja, for foreløpig har ikke iphone kommet til Norge, det har vært halvannet år med daglige artikler om en telefon som ikke fins i Norge) , de som har flere års forsprang på alt som lanseres her?

Lenke til kommentar
Bare i dag er det tre iphone artikler på amobil. Hvorfor er det ikke snakk om alle telefonene i Asia som ikke kommer til Norge (ja, for foreløpig har ikke iphone kommet til Norge, det har vært halvannet år med daglige artikler om en telefon som ikke fins i Norge) , de som har flere års forsprang på alt som lanseres her?

 

Kanskje fordi mange synes dette er en spennende mobil, siden Apple (som er skaperen av Mac, iPod osv) har laget sin første mobil(som er iPhone), den har Touchskjerm, iPod, Safari (internettleser) og mye mer. Den er rett og slett en iPod(touch) telefon.

Mange mener at det dessuten er den som fikk mobiler med touchskjermer på markedet (igjen?).

Mange har ventet i spenning på denne mobilen, og hvis du har et "negativt forhold" til den, er det vel bare å la være å lese disse artiklene om iPhone? Er det så mye mer vanskelig enn det?

Endret av Espen R.
Lenke til kommentar

Så telefoner som er årevis frem i tid er ikke spennende? Jeg er enig i at iphone er en flott telefon, den er pen har et utrolig pent brukergrensesnitt og en flott multitouch skjerm som fortsatt gjenstår å matche.

 

På en annen side er den veldig "lukket" med tanke på programvare, og det siste jeg har hørt er at alle programmer må skaffes gjennom itunes med godkjennelse fra Apple. Den mangler også en del helt elementære funksjoner.

 

Jeg har ikke noe dårlig forhold til den, men syns den er litt "oppskrytt". Apple er veldig flinke til å skape blest om produktene sine, og Apple fans på sin side er flinke til å gjøre seg sett og hørt, for eksempel på forum som dette selv om de har en liten markedsandel (snakker ikke om ipod). Nesten ingen snakker om N96 selv om det er en minst like spennende telefon.

 

Grunnen til at jeg kommenterer hvorfor iphone får mye medieomtale er fordi det er det artikkelen vi kommenterer handler om.

Endret av hernil
Lenke til kommentar
[iPhone] har [...] iPod
Selv om mange liker å tenke at det er iPod'er som spiller musikk, er det egentlig MP3-spillere. Det er vel også slik at iPhone er en iPod Touch med SIM-kortleser og GSM-terminal, intet mer. Derfor blir det som mange har påpekt en veldig begrenset telefon i forhold til WM-telefoner og Symbian-telefoner.

 

At iPhone har et fantastisk skjerm og et enkelt brukergrensesnitt skal den ha for. Resten av begeistringen skyldes PR og at folk ikke er klar over hva andre telefoner er klarer (man kan spørre seg at de andre produsentene ikke har kommet frem hos folk).

Lenke til kommentar

tror en del nokia brukere ikke er klar over at telefonen har symbian under panseret, og når dem hører om windows på telefon så tenker dem vel med gru på hva problemer dem har hatt på pcen hjemme...

 

nåja, en jeg kjenner mente telefoner bare var til å ringe og sende sms, og skjønte ikke hvorfor jeg stresset slik over funksjonsrike telefoner. dette da helt til han fikk en w810 i hende og ble helt ellevill over å kunne bruke den som en musikkspiller...

 

alt i alt, jeg har gitt opp å forsøke å forstå hvordan ikke-geeks tilnærmer seg teknologi så lenge det ikke har med bil eller hjemmeunderholdning å gjøre...

Endret av hobgoblin
Lenke til kommentar
Dette er basert på våre egne lesertall det siste året. Alle saker som har hatt Iphone i tittelen har toppet besøkslistene, uten unntak og nærmest uavhengig av hva saken omtaler.

 

 

--------------------

Øystein W. Høie

Daglig leder, Amobil

Prosjektleder, Edda Digital

Neimen så flott at du bekrefter det vi alle har visst lenge da Øystein, nemlig at dere bevisst bruker iPhone (ja, iPhone, ikke Iphone) i overskrifter og ingresser for å dra trafikk slik at dere kan selge mer reklame.

 

Slapp av, vi kommer til å fortsette å lese på Amobil -- det er bare flott at dere er mannfolk nok til å innrømme at dere er konsekvente på det og at dere gjør det for pengenes skyld.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...