Gå til innhold

Hey jeg leter etter et godt rpg spill å spille


Anbefalte innlegg

Hey jeg er en rpg /mmorpg fan og lurer på et spill som er kjekt og har en noenlunde bra grafikk, helst over Morrowind grafikk alså Oblivion osv

 

Oblivion har jeg gjennomført

World of Warcraft er utelukket

Guild Wars er utelukket

og Gothic er utelukket

 

håper på bra svar

og tar også imot andre spill som dere syns er et must å prøve :)

kjeder meg for tiden :)

 

PS: nettopp registrert meg så vis jeg offtopicer elns så si ifra

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

whaley for det første så har jeg spilt Ghotic 3 og jeg spilte enn stund og likte men ble lei siden du skal bare slakte alle orkene i nesten hver by uansett men grunnen til at Ghotic 3 er utelukket er jo for jeg har spilt det :)

 

og jeg tenker på å kjøpe AoC men jeg vet ikke om jeg gidder å betale 100kr måneden

 

btw jeg håper mest på single-player spill svar

Lenke til kommentar

Etter min mening er det ikke noe bra RPG som har kommet ut de siste årene.

 

For bra RPG's med ræva grafikk er Fallout og Baldurs Gate serien å anbefale på det sterkeste.

 

Om du tilfeldigvis har en Xbox360 kan du prøve Lost Odyssey, men det er ikke så mye action der som de du nevnte tidligere.

 

Om jeg ikke husker helt feil så kommer\er Mass Effect ute på PC og har blitt hyllet som et veldig bra RPG, men det er egentlig ikke noe annet enn en shooter.

 

Hvis ikke har du The witcher som visstnok skal være veldig bra.

 

Du har også Two worlds som er relativt likt Oblivion. Spilte bare et par timer selv, så kan ikke uttale meg mer om det, men det virket ok.

 

Kan vel nevne Hellgate: London, hack'n slash RPG.

Lenke til kommentar
Etter min mening er det ikke noe bra RPG som har kommet ut de siste årene.

 

For bra RPG's med ræva grafikk er Fallout og Baldurs Gate serien å anbefale på det sterkeste.

 

Om du tilfeldigvis har en Xbox360 kan du prøve Lost Odyssey, men det er ikke så mye action der som de du nevnte tidligere.

 

Om jeg ikke husker helt feil så kommer\er Mass Effect ute på PC og har blitt hyllet som et veldig bra RPG, men det er egentlig ikke noe annet enn en shooter.

 

Hvis ikke har du The witcher som visstnok skal være veldig bra.

 

Du har også Two worlds som er relativt likt Oblivion. Spilte bare et par timer selv, så kan ikke uttale meg mer om det, men det virket ok.

 

Kan vel nevne Hellgate: London, hack'n slash RPG.

 

The Witcher har jeg nesten rundet men ble lei da 3 akt begynte, takk for resten av svarene jeg skal prøve Two Worlds tror jeg

 

jeg har xbox 360 men aldri hørt om Lost Odyyssey kan vel lese anmeldse vis gamer.no har det

 

er forsatt åpen for svar,

 

 

 

PS: vil ha et spill der du snakker med folk ofte og handlingene dine har noe å si for hva som skjer, og vis det er forskjellige laug som på Oblivion (Thieves Guild,The Dark Brotherhood og Lignende er det et stort ++

Lenke til kommentar
Hey jeg er en rpg /mmorpg fan og lurer på et spill som er kjekt og har en noenlunde bra grafikk, helst over Morrowind grafikk alså Oblivion osv

Jeg sitter med og Fable — The Lost Chapters på pulten. Jeg har ikke fått prøvd det, men jeg har inntrykk av at det er et sånt spill som du leter etter.

Lenke til kommentar
Hey jeg er en rpg /mmorpg fan og lurer på et spill som er kjekt og har en noenlunde bra grafikk, helst over Morrowind grafikk alså Oblivion osv

Jeg sitter med og Fable — The Lost Chapters på pulten. Jeg har ikke fått prøvd det, men jeg har inntrykk av at det er et sånt spill som du leter etter.

 

 

hehe hadde jeg aldri prøvd Fable hadde jeg takket deg, men uheldig vis har jeg gjennomført de t ca. 4 ganger :p venter spent på 2ern

Lenke til kommentar

Fatter ikke at ingen har sagt Neverwinter Nights 2.... Er et fantastisk rpg spill, etter min mening kanskje det beste spillet jeg har spilt. Dessuten gir expansionen nye raser og klasser, som gir flere valg. Går også rykter om en expansion nr. 2 (Håpe :p) Jeg synes uansett at det er et bra rpg, selv om det er ganske forskjellig fra mange av de andre spillene som er nevnt, blant annet ved at dialogene og oppdragene gir mening, i steden for at man bare trykker seg gjennom alt så fort man kan, dreper noe og gjentar. Du burde få det til en 300,- med expansion.. Trist at det er så billig=/

Hvis du lurer på hvordan det er, så har du kanskje spilt nwn1, et av icewind dale, eller et av baldur's gate spillene. Husk at det uansett ikke er hack & slash, men mer "klassisk" rpg!

Lenke til kommentar
Fatter ikke at ingen har sagt Neverwinter Nights 2.... Er et fantastisk rpg spill, etter min mening kanskje det beste spillet jeg har spilt. Dessuten gir expansionen nye raser og klasser, som gir flere valg. Går også rykter om en expansion nr. 2 (Håpe :p) Jeg synes uansett at det er et bra rpg, selv om det er ganske forskjellig fra mange av de andre spillene som er nevnt, blant annet ved at dialogene og oppdragene gir mening, i steden for at man bare trykker seg gjennom alt så fort man kan, dreper noe og gjentar. Du burde få det til en 300,- med expansion.. Trist at det er så billig=/

Hvis du lurer på hvordan det er, så har du kanskje spilt nwn1, et av icewind dale, eller et av baldur's gate spillene. Husk at det uansett ikke er hack & slash, men mer "klassisk" rpg!

 

 

jeg har faktisk aldri prøvd noen av de spille du skrev jeg kanskje hadde prøvd men hvilken grafikk er det på det spillet ? har hørt den er ganske dårlig eller er det feil ?

Lenke til kommentar
Fatter ikke at ingen har sagt Neverwinter Nights 2....

 

 

jeg har faktisk aldri prøvd noen av de spille du skrev jeg kanskje hadde prøvd men hvilken grafikk er det på det spillet ? har hørt den er ganske dårlig eller er det feil ?

 

Akkurat nwn 2 er det relativt bra grafikk på. Synes jeg værtfall=p Bare søk etter spillet her på gamer, og se på screenshots. De andre spillene er nok dessverre litt gamle... Det er ikke på noen måte oblivion grafikk, men det er et helt annet spill også..

Lenke til kommentar

Btw jeg er ganske ung (ikke bry dere om aldergrenser uansett) men jeg hadde aldr hørt om morrowind før oblivion kom ut og har derfor aldri prøvd det men er morrowind like bra som oblivion bare med litt dårligere grafikk og Neverwinter Night ser ut som et party spill som jeg ikke er helt glad i

Lenke til kommentar
Btw jeg er ganske ung (ikke bry dere om aldergrenser uansett) men jeg hadde aldr hørt om morrowind før oblivion kom ut og har derfor aldri prøvd det men er morrowind like bra som oblivion bare med litt dårligere grafikk og Neverwinter Night ser ut som et party spill som jeg ikke er helt glad i

Jeg har nettopp fått Oblivion — Game of the Year Edition, og det inneholder Knights of the Nine og Shivering Isles. Jeg vet ikke om du har spilt disse, men.

 

Nå skal det sies at jeg ikke har spilt noen av spillene.

Endret av Underpants
Lenke til kommentar

grunnen til at jeg ikke nevnte neverwinter nights 2 og icewind dale er at jeg rett og slett ikke likte dem.

 

neverwinter nights 2 har "ok" grafikk, ikke på linje med oblivion, men det er et av de nyere rpg.

 

greia med de spilla er at de (mye mulig jeg tar feil her) bygger på dungeons and dragons regler, noe som kan være ganske komplisert å sette seg inn i.

 

aldri prøvd, men du kan jo gi dungeon siege 2 et forsøk, tror det skal være brukbart

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...