Gå til innhold

AoC: PVP Siege War (må ses)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ville bare vise dere dette så dere husker hvorfor man skal levle opp, og hva egentlig pvp er i AoC. Dette er ikke noe WoW PvP, dette her er nærmest en reel krig. I mine øyner ser dette helt vilt ut. Gleder meg som en unge til å ha en ordentlig siege War, håper bare at det ikke blir for lite av det.

BTW:Helt sikkert mange av dere som allerede har sett disse videone, så ikke kommenter det.

Endret av Lubben
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har også sett det før, men det ser sinnsykt kult ut

gleder meg masse, thumbs up

Endret av Super8
Fjernet qoute fra slettet innlegg
Skrevet

joda, det virker veldig fett.

problemet er vel at når veldig mange samles til slag, ryker serveren. eller så lagger det sikkert for majoriteten i slaget, såpass bad at teamet med minst laggere vinner :D akkurat som i wow. så dør pvpen ut.

Men jeg håper faenmeg at jeg tar feil.

Skrevet

De har jo sagt at kampene kanskje kommer til å bestå av 200-300 menn på slagmarken. Den PC-en jeg har nå er jo flere år gammel, så jeg kommer nok til å kjøpe ny pc uansett. Forhåpentligvis vil den kjøre Age of Conan smooth. Jeg vil tro at PvP i age of conan kommer til å leve lenge. Jeg elsker pvp så lenge det ikke er bare 100% dreping på flat mark.

Skrevet (endret)

Forøvrig er jeg enig med trådstarter, siege wars kommer til og gi pvp mange nye muligheter, ser for meg guilder som allierer seg i krig mot hverandre og eventuelt krig over resurser etc.

Kan vel se frem til enda mer siege war content ved evt. tilleggspakker.

Nettopp siege wars betyr mye i mitt valg av klasse, skal jeg stå med bue og plukke fra avstand eller skal jeg rushe ei klynge med en barbar og slakte med alt som står i min makt.

Endret av Super8
Skrevet (endret)
Noen som vet hva maxen er for hver side i en Siege War?

Mener du av forsvarer og angripere? Isåfall er PC-en din den eneste som setter grenser for deg.

Jeg er glad for at jeg valgte conqueror. Etter det jeg har lest og erfart bli conqueror farligere jo lengre den lever. Ser for meg at barbarene blir tatt 1 by 1 av bueskyttere. Barbarere holder ikke så lenge ut i en hetenekamp etter det jeg har erfart. Som Iversen sier så kommer det helt sikkert nye siege war contents og kanskje tilleggspakker. Det jeg håper på det blir mulig å byggen en by som er epic. Hvor det finnes bare ett eksemplar på per. server hvor det er tårn osv. Hvor bueskytterne står innendørs og skyter ut. Så man må på en måte trenge seg opp i borgen for å drepe dem. Ser også for meg at den guilden som forsvarer tilkaller hjelp fra andre guilder, og de hele blir et svært scenario med blodsprut og svette (nerdesvette).

Endret av Lubben
Skrevet (endret)

Tror nokk at jeg må pusse opp PC-en min litt før jeg blir med på noe slikt, bare i BG kan jeg slite vist det er en det spellcasters.

Endret av Super8
Skrevet

Hvis det er instanced BG på lik linje med Alterac valley i Wow, så blir jeg litt skuffa. Kuleste hadde vært om du drev siege-war mot andre guilds sine byer. Er det mulig?

Åpnet opp for nye områder i expansions med masse resurser som guilds må slåss for å holde på. Fett om man bygde guild byer siden av en resurs for å forsvare den best mulig. Så kom andre guilds å reiv ned byen for å ta over resursen. Nei, blei mye fantasering det her.

Kommer det til å bli slik?

Skrevet

Vet ikke helt hvordan det er med instancing når det er sieges, men hele sonen (Border Kingdoms) er jo instanced, men det er nok bare en versjon ettersom det bare skal være et vist antall keeps.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...