Gå til innhold

Feil i "Mine innlegg"


Anbefalte innlegg

Hei

 

Det ser ut til at det er en feil i mine innlegg-delen her på forumet. Jeg vet ikke om det bare gjelder min "mine innlegg", men feilen er i hvertfall der. Det er nok heller ikke browseren sin feil, ettersom feilen er der i IE7, Mozilla og Maxthon 2.

 

Feilen er at en tråd jeg har postet i, står som den har nye innlegg siden jeg sist sjekket i den, selv om jeg nettop sjekket i den, eller til og med selv postet i den. Det går ikke vekk uansett hvor mange ganger jeg går inn i tråden og ut igjen. Legger ved screnshot av problemet. På bildet har jeg akkurat postet en post, og står som siste poster, men allikevel har jeg tydeligvis ikke lastet tråden siden det innlegget mitt ble postet.

 

post-103104-1211838328_thumb.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det gjelder ikke bare "Mine innlegg", om feilen forekommer. Jeg har aldri lagt merke til den feilen veldig mye, men kan bekrefte at det kan skje.

 

Ser ut som drift til forskjell fra tidligere ikke viser hvilken versjonstype de bruker av IPB. Om diskusjon.no akkurat nå kjører på en tidligere versjon enn 2.3.4 er det ikke overraskende at feilen oppstår.

 

Problemet skal nemlig i følge IPS være ordnet opp i. (Kilde) og problemet skal være gitt i versjon 2.3.4.. Om forumet kjører på 2.3.4 (eller 2.3.5), noe drift kan bekrefte/avkrefte, vil det være fint om drift rapporterer inn at problemet fortsatt oppstår. Hvis ikke er det bare å vente til drift oppdaterer ;)

 

Det er uantsett et kjent problem i 2.3.3 (og noen tidligere problemer) både her på forumet og andre IPB-forum.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...