Gå til innhold

AoC: Feil med nøkkel, hvor lang tid?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei,

er i samme.. eh, båt (?).

Dersom kundesupport ikke har løst dette ila dagen idag så returneres spillet for min del.

Jeg er møkka lei av drital behandling, og det finnes så mange andre spill jeg da heller vil "konse" om.

 

Så returner spillet da din forbanna tosk. Verden snurrer ikke rundt deg.

Hvis du hadde hatt noe som helst kalt IQ ville du skjønt hvorfor det tar tid. Er du klar over HVOR mye arbeid FC har for øyeblikket? Det med ikke-fungerende keys er et digert problem og de har fått enormt mange henvendelser angående disse og alt annet rellatert til AoC. Så vær tålmodig, eller som jeg helst ønsker - forsvinn.

 

Sånn, deilig å få ut agresjonen på noe, men står på det jeg sier. Gi dem litt tid, de har utrolig mye å arbeide med for øyeblikket, og de er bare mennesker.

Endret av The Very End
Lenke til kommentar

Må bare spørre, hva får deg til å kaste deg selv på første linje i forsvar mot drittsekker som angriper funcom?

Er det så grusomt at noen klager når de faktisk ikke har fått det de har betalt for?

 

Selv om verden ikke snurrer rundt ham snurrer den i hvert fall mer rundt kunden som har betalt enn de som tar seg betalt og feiler i levere varen, uansett hvor mye stress de har.

Jeg må si jeg støtter Pervokris sitt innlegg som mer riktig enn ditt, selv om det sikkert er helt i feil i funcom-fans øyne som har fått produktet sitt.

Lenke til kommentar
Må bare spørre, hva får deg til å kaste deg selv på første linje i forsvar mot drittsekker som angriper funcom?

Er det så grusomt at noen klager når de faktisk ikke har fått det de har betalt for?

 

Selv om verden ikke snurrer rundt ham snurrer den i hvert fall mer rundt kunden som har betalt enn de som tar seg betalt og feiler i levere varen, uansett hvor mye stress de har.

Jeg må si jeg støtter Pervokris sitt innlegg som mer riktig enn ditt, selv om det sikkert er helt i feil i funcom-fans øyne som har fått produktet sitt.

 

Jeg er på ingen måte noen spesiell FC fanboy.

Tro du meg, jeg har klaged og sytet mye til FC i min tid også, hovedsaklig fordi jeg overlevde med Anarchy Online i 3 år. Men nå er det faktisk sånn at man vet hva man får om man bestiller og betaler et onlinespill når det blir released. Man vet jo at den første måneden mest sannsynlig vil være på et stadie hvor man må forvente at serveren kan falle ned når som helst, at ting ikke fungerer som de skal eller at du opplever andre ting. Om du tror at et massivt onlinespill er like lett å håndtrere som et vanlig spill tar du så feil at jeg syns synd på deg. Nå vet jeg ikke hvor mange som sitter på kundesupport på FC, men jeg kan umulig tro at de har noen lett oppgave når de sikkert får inn hundretusener av klager, repports, tickets, spørsmål om alt mulig. Når det er sakt, syns det er kritikkverdig at de klarte å sende ut så mange keys som ikke fungerte, men igjen, de retter jo opp problemet, det tar bare tid - så jeg ser ikke problemet her.

Fc kunne hatt 1000 folk som satt å svarte på henvendelser nå, men det ville allikavel vært kø for det er så VANVTIG mye arbeid at jeg tror rett og slett du bare ikke klarer å fatte det. Og dette er ikke ment som noe attack på noen av dere, jeg sier bare at man må forvente slik at et onlinespill. Se på Wow, var ikke det mer nede enn oppe den første måneden?

Og jeg husker selv jeg ventet en uke på svar fra BLizzard når jeg ikke fikk logget meg på accounten pga feil i deres system. Men, jeg tok en bolle og holdt kjeft og spilte noe annet mens jeg ventet på at problemet skulle løse seg. Råder dere til det samme.

Lenke til kommentar
Selv om verden ikke snurrer rundt ham snurrer den i hvert fall mer rundt kunden som har betalt enn de som tar seg betalt og feiler i levere varen, uansett hvor mye stress de har.

Jeg må si jeg støtter Pervokris sitt innlegg som mer riktig enn ditt, selv om det sikkert er helt i feil i funcom-fans øyne som har fått produktet sitt.

Det er ikke snakk om å ha fått produktet sitt eller ikke, jeg er helt enig i at vi må smøre oss med tålmodighet. Jeg skulle gjerne hatt dette fikset, men i motsetning til enkelte andre så har jeg siden 1998 direkte eller indirekte jobbet med support, og vet så inderlig vel at det skal være andre prioriteringer hos Funcom nå. De skal gjøre det som rammer FLEST, go det er definitivt ikke disse nøklene som er feil. De jobber med saken, men de mange hundre tusen som allerede har kommet inn må prioriteres. Det du kanskje glemmer er at det faktisk er dem som utgjør den største gruppen av "dem som har betalt"?

Lenke til kommentar

Dette blir vel bare provoserende, og jeg er ikke noen kløpper til rettskrivning og komma osv selv. Så beklager men; AVSNITT!

Okaj, en kan overse de mer eller mindre frekke kommentarene om at jeg ikke kan fatte ting osv, men jo det kan jeg ;)

 

For øvrig, veldig klar over dette, og jeg forstår at ting tar tid. MEN å stå å skjelle ut andre og kalle dem tosk o.l. Når han slenger en enkelt klagepost fordi han ikke fikk produktet sitt synes jeg er laaangt over grensa.

 

Han har betalt, derfor rett på produktet.

I spesielt slike spill er det også viktig å få det i tide, ellers vil han henge etter.

Ja han kan være tålmodig, men han må da absolutt ha rett til å utrykke sin skuffelse/ergerelse når han; JA nettopp ikke har fått produktet sitt i tide, når han har betalt for det. Og det UTEN å bli kalt en tosk.

 

Det var alt jeg reagerte på, oppførslen din ovenfor en person som jeg vil påstå har rett til å klage.

Endret av tmg
Lenke til kommentar

Og nå fikk jeg min nye nøkkel, under 24 timer etter min kontakt med FunCom. På register.ageofconan.com får du nå automatisk beskjed om du har en nøkkel som er i batchen som har problemer, det gjorde du ikke i går. Dette tyder for meg som om FunCom har funnet ut hva som har skjedd og/eller nøyaktig hvilke koder som har problemer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...