Gå til innhold

BK: Tid for å roe ned


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fine motiv og bra fanget. Bare ett spørsmål. Er det bare meg, eller er du ute og kjører med hvitbalansen her? Synes å merke et grønt/gult fargestikk? Nesten ála den man får på gamle falmede fargebilder.

 

Takker for tilbakemeldinger alle sammen. Og til deg Dal og Tinde, så har jeg lekt meg med både tonefallet og kontrasten til de forskjellige fargekanalene nettopp for å oppnå en litt mer rolig og harmonisk stemning. Så langt ser det i alle fall ut som at jeg ikke har gått helt på trynet.

Lenke til kommentar

Nr 1 var bare deilig å se på - fine farger, flott dybdeskarphet, og fin blomst.

Nr 2 gjør ikke så mye for meg. Orkidéer er vanskelig å få til å se pent ut på bilde. I virkeligheten er de jo så pene, men når man skal feste dem til 110100100101010101 osv så er det rett og slett vanskelig å fange dem!

Lenke til kommentar
Fine motiv og bra fanget. Bare ett spørsmål. Er det bare meg, eller er du ute og kjører med hvitbalansen her? Synes å merke et grønt/gult fargestikk? Nesten ála den man får på gamle falmede fargebilder.

 

Takker for tilbakemeldinger alle sammen. Og til deg Dal og Tinde, så har jeg lekt meg med både tonefallet og kontrasten til de forskjellige fargekanalene nettopp for å oppnå en litt mer rolig og harmonisk stemning. Så langt ser det i alle fall ut som at jeg ikke har gått helt på trynet.

Ah, da skjønner jeg. Kunne du lagt ut originalene? Hadde vært artig og sett forskjellen.

Lenke til kommentar
Ah, da skjønner jeg. Kunne du lagt ut originalene? Hadde vært artig og sett forskjellen.

 

Vil ikke ødelegge magien ved å legge ut originalene nei ;)

 

 

jpsalvesen: Helt enig i at selve blomsten kanskje ikke gjør så mye, men jeg ble fornøyd med fargene, og tenkte derfor å høre hva andre mente om det (bildet som helhet that is). Veldig lett å bli alt for opphengt i sitt eget, og gjør det desto vanskeligere å distansere seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...