xersess Skrevet 29. mai 2008 Skrevet 29. mai 2008 (endret) Eg kan være gitarist og stå for "psyke lydeffekter". dette blir vel eit prog-band!? Endret 29. mai 2008 av xersess
les_paul92 Skrevet 29. mai 2008 Skrevet 29. mai 2008 (endret) Siden det er såpass mange med håper jeg det blir flere sjangre. (metall/rock undersjangre da) Endret 29. mai 2008 av les_paul92
Steinvakt Skrevet 29. mai 2008 Skrevet 29. mai 2008 (endret) Vi må jo nesten skrive hvem som skal ha hvilken rolle i bandet Nå skriver jeg ned seriøst alle som har bestemt for seg diverse roller i bandet! Uansett hva, og kronologisk sett etter inlegg. - Jeg kan spille trommer - EvenEleven skal være ansvarlig for Fuck For Forest stuntene og pekefinger dans - Lolidude kan faktisk spille luftgitar. Skillz - Quzco kan spille bass/gitar - les_paul92 kan spille gitar - Vietse kanskje vokalist - Khaffner kan spille gitar/bass - B-Real kan webcam filme bandet i aksjon - SideBurnsKongen kan spille gitar - Torinogut kan spille Panfløyte, maracas, pinner og hvitevarer - L4r5 er groupie - Hamaestra kan gitar og vokal, men usikker på vokal delen - Fev4ng kan spille på sag... - Kim Salabim kan spille COWBELL!! (og trommer) - Valkyria kan spille gitar og synge - Xersess kan spille gitar og lage psykediske lydeffekter. - Stonemeister kan spille gitar! Lol, da fikk jeg med alle hittil! Blir et stort band, dette her Endret 29. mai 2008 av Steinvakt
Stonemeister Skrevet 29. mai 2008 Skrevet 29. mai 2008 Jeg har meldt meg som... *trommevirvel* ... gitarist.
lolidude Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 Jeg har meldt meg som... *trommevirvel* ... gitarist. Trommvirvelgitarist?
Krillekongen Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 Growle? Det som mainstream kaller brøling og vræling i satanrock.
lolidude Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 Growle? Det som mainstream kaller brøling og vræling i satanrock. Åja. Det kan da alle?
dymoletratag Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 Jeg kan (ikke) spille noe instrument. Kan jeg bli med?
Krillekongen Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 Åja. Det kan da alle? Definitivt ikke. Det krever teknikk og øving. Det blir som å si at alle kan spille piano.
Stonemeister Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 (endret) Åja. Det kan da alle? Definitivt ikke. Det krever teknikk og øving. Det blir som å si at alle kan spille piano. Jepp, hvis man tror at det bare er å brøle vil jeg ikke være stemmebåndet til den personen. Endret 30. mai 2008 av Stonemeister
Krillekongen Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 Jepp, hvis man tror at det bare er å brøle vil jeg ikke være stemmebåndet til den personen. Der er en som har skjønt det
lolidude Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 Åja. Det kan da alle? Definitivt ikke. Det krever teknikk og øving. Det blir som å si at alle kan spille piano. Jepp, hvis man tror at det bare er å brøle vil jeg ikke være stemmebåndet til den personen. Jeg testet! Det funka fint for meg. Men ikke alle i huset likte det De vet ikke noe om kunst.
Valkyria Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 nå er det en viss forskjell på en tenåring i stemmeskiftet som ikke en gang vet hva growling er for noe og en som kan teknikken
Essem Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 Jeg tviler på at lolidude fikk det til uten å rive i stykker stemmebåndene og få voldsomt hosteanfall. Det er uansett et tegn på at man ikke har greid det....
Khaffner Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 Jeg har øvd growling i nesten et halvt år, og er nesten like langt, sett bort fra litt større dynamikk i stemmen(innbiller jeg meg). Kanskje mine forventninger er for høye, sammenligner meg med In Flames, Lamb of God og Children of Bodom
lolidude Skrevet 31. mai 2008 Skrevet 31. mai 2008 nå er det en viss forskjell på en tenåring i stemmeskiftet som ikke en gang vet hva growling er for noe og en som kan teknikken DAMN!
sirSnoll Skrevet 1. juni 2008 Skrevet 1. juni 2008 Jeg kan spille piano/keyboard. Har erfaring fra et fjortis-band der vi spilte én sang:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå