Gå til innhold

Shimano forcemaster+exage snelle


Anbefalte innlegg

På sport 1 har de et tilbud på shimano forcemaster stang + shimano exage snelle til 999,-. Sjøfiske-komboen er forcemaster 270MH(tror jeg) 15-40 gram og Exage 4000 RA snelle. Er dette tilbudet bra.? Omtrent hvor mange % avslag er dette?(er vel omtrent 50%.)

Stang å snelle å anbefale? Bestmaster stang blir ikke før etter denne(hvis ikke konge tilbud:P)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke hørt noe om denne forcemaster men vet at det nå er tilbud på beastmaster (10fot 3-15gr) og sienna fb sneller til 1299kr på skittfiske.no. Svogeren kjøpte denne stangen alene til 1200kr forrige dagen i butikken og er knall fornøyd med denne. Kastet litt med den og den er bare nydelig å kaste og kjøre fisk på. Beastmasteren er også kjent for å tåle juling som bare det.

 

Link til tilbude: http://www.skittfiske.no/aspx/produkt/prdi...aspx?plid=46999

 

Eg skal selv kjøpe meg speedmaster 10fot 5-20gr på samme nettbutikk der den er satt ned til 1399kr.

 

Edit: Så nå at det var sjøfiskestang du skulle ha. Eg foretrekker litt mykere stang selvom eg fiske i sjøen men 3-15gr blir kanskje i det mykeste laget?

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar
Har ikke hørt noe om denne forcemaster men vet at det nå er tilbud på beastmaster (10fot 3-15gr) og sienna fb sneller til 1299kr på skittfiske.no. Svogeren kjøpte denne stangen alene til 1200kr forrige dagen i butikken og er knall fornøyd med denne. Kastet litt med den og den er bare nydelig å kaste og kjøre fisk på. Beastmasteren er også kjent for å tåle juling som bare det.

 

Link til tilbude: http://www.skittfiske.no/aspx/produkt/prdi...aspx?plid=46999

 

Eg skal selv kjøpe meg speedmaster 10fot 5-20gr på samme nettbutikk der den er satt ned til 1399kr.

 

Edit: Så nå at det var sjøfiskestang du skulle ha. Eg foretrekker litt mykere stang selvom eg fiske i sjøen men 3-15gr blir kanskje i det mykeste laget?

 

Forcemaster er den billigste av shimanos master-stenger. Tror det er den første versjonen av beast master eller no.

Skal ha en på 15-40 gram. perfekt til mitt fiske. liker en solid stang ettersom jeg noen ganger driter i å bruke bremsen. Den stanga jeg har foreløpig kosta 600,- en abu Enticer plus. Den har både pilke og kaste-tupp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...