Bruker-146784 Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 Hei når jeg skal se intro filmen og høre musikken fra intro filmen så hakker den. Når jeg skal spille spillet så hakker det når jeg spiller. Hva er problemet? Edit:Jeg har videoen på low
Skagen Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)
zoby Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 PC er ikke som en playstation, grunnen til at du hakker er fordi du har en dårlig maskin 1. formater og se om det kjører bedre 2. oppgrader pcn 3. kjøp ny pc
lperik Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 Post spesifikasjon på pcen (prosessor/ram/skjermkort osv) så gjør du det mye lettere å hjelpe deg.
Bruker-146784 Skrevet 25. mai 2008 Forfatter Skrevet 25. mai 2008 Hvordan oppgraderer jeg min Windows XP?
Dummst Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 (endret) 1. formater og se om det kjører bedre Var da svært så drastisk BTW... hender seg introen hakker her og, selv om spillet i seg selv glir ganske så bra. Endret 25. mai 2008 av Dummst
IcedInsanity Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 Du kan jo spørre på det massive forumet ditt... Haha...jo se der ja
Maltas Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 Det er en fordel å ha AoC på en annen disk en systemdisken, og defragmenter disken (helst før du installerer spillet). Det kan forbedre ytelsen en god del.
Asdt Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 Funcom burde ventet med å gi ut dette spillet. Er jo så fult av bugs og grafiske feil at det blir uspillelig hos mange.
DNA Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 Funcom burde ventet med å gi ut dette spillet. Er jo så fult av bugs og grafiske feil at det blir uspillelig hos mange. Er ikke deres skyld at folk som løper rundt i Hyboria har 1GB RAM.
FullColor Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 Funcom burde ventet med å gi ut dette spillet. Er jo så fult av bugs og grafiske feil at det blir uspillelig hos mange. Er ikke deres skyld at folk som løper rundt i Hyboria har 1GB RAM. Forårsaker lite ram bug og grafiske feil ?
dymoletratag Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 Dere kan da ikek forvente annet enn bugs og grfikk-messige feil når det gjelder en fersk MMORPG. De av oss som var på releasen av WoW og AO, vet nok hva jeg mener.
Skagen Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 Tråden stenges da trådstarter ikke har fulgt opp moderators anmodning om å utbedre emnetittelen. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding.
Anbefalte innlegg