StarGazer Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 Hei sitter her og funderer litt på hva klasse jeg skal velge. Valget står mellom Barbarian\conq\DT Jeg har allerede en prest, så vil ikke spille en caster til. Jeg har lyst på en klasse som er god solo og gruppe pvp\pve og i tillegg ikke er overspilt. Conq er litt overspilt på min server så vidt jeg kan se, så valget står vel egentlig mellom barb og DT - Dps messig er vel barb langt bedre en DT, men åssen er disse to klassene i feks pvp ? Hører mange sier barb bare kan ta ned castere, mens DT har absolutt ingen cc og alle løper fra denne klassen. Noen som har litt innspill her slik at jeg kan komme med litt videre ? takk
nagina Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 Assassin. Men så er jo det ganske overspilt, eh, hvilke class er ikke overspilt når et nytt spill releases?
Digitalsitron Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 Personlig synes jeg DT tar helt av i PvE, den er vanskelig å spille og featsa er veldig viktige. Det er her vi får PvP cc og stuns, samt life leach som gjør at vi kan outlaste nesten alle klasser. Sier ikke at vi er den beste klassen, men personlig tror jeg det er et godt valg.
Zappy Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 Hva classer er sett på som blandt de beste i pvp\pve da?
Digitalsitron Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 Ingen klasse kommer til å være overdominerende. Det er dette folk kaller balanse i spillet. Alle classene har sine svakehter og sterke sider. Dette gjør at din class kan være spessilt god mot noen classes, men samtidig være dårlige mot andre. Det viktigste du må tenke over når du velger class for første gang er rett og slett hva du har lyst til å gjøre i spillet, om det så er tanking, up close dps, ranged dps eller healing.
Avean Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 Høres ut som du leter etter beste klassen noe som blir feil. Hver klasse er best i sin unike situasjon, så velg den klassen som passer din spillestil best. Dette er tross alt en figur du mest sannsynlig vil bruke noen tusen timer med
Zappy Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 (endret) Spar meg. Det er alltid noen classer som bedre enn andre. Noen er gjerne gode på pve mens andre vil dominere i pvp. Selvfølgelig er det ikke en class som er best på alt, men de er best på sine områder, mens noen andre seiler akterut. Selv om en class er best på dps så er det ikke sikkert de er å foretrekke i verken pve eller pvp om andre classer overgår i utility (om enn hvor usansynlig ^^). Absolutt balanse eksisterer ei. Og si hva dere vil, men jeg pleier å ha det gøyest når jeg vinner da jeg liker de fleste spillestiler så lenge de er noen lunde utfordrende. Og kom ikke med kommentarer om skill da det er irrelevant når det handler om balanse. Det er vel egentlig ikke noen som har full oversikt over hvor gode de forskjellige classene er enda siden det krever MYE testing og det helst på max level og under levling. Endret 25. mai 2008 av Zappy
Digitalsitron Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 Kan ikke bli sakt bedre Zappy. Så før det har gått noen år, velg en klasse du synes er interessang.
StarGazer Skrevet 25. mai 2008 Forfatter Skrevet 25. mai 2008 Jeg var ikke ute etter beste klassen. Det jeg ville ha var om noen hadde spillt både barb og DT slik at jeg kunne få en sammenligning av disse 2 klassene. Åssen de er solo\group i pve og pvp. Det vil som sagt aldri bli total balanse 1vs1, men jeg leiter etter en morro meleeklasse med bra dps, som kan ta litt bank og ikke er umlig å få med i en gruppe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå