Gå til innhold

Hvor får jeg kjøpt ny gokart?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe... Ingenting er som racing kart da :p

 

Hvis du skal kjøpe deg fjernstyrt bil er ett godt tips å styre unna Kyosho... Tåler lite og prisene på deler kompenserer ikke for dette... Og hva du enn gjør.. Ikke kjør på fin grus/sand.. det spiser drevene. Kjør heller på jord evt asfalt hvis du kjøper asfaltbil da :p

 

Jeg kjøpte "HPI Sprint 2 Drift Nissan 350Z RTR" hos www.elefun.no. De har veldig gode priser. Snakket med fetteren min som bor i England og den samme bilen koster 300 pund der, altså 3067 kr. Hos elefun kostet det meg 2530 kr + porto (99 kr).

 

Takk for tipset ihvertfall, jeg tror jeg holder meg på asfalten og gulvet i stua når ingen er hjemme. :)

 

Jeg skal lakere bilen i hvit farge, og skrive Kenwood eller Pioneer øverst på frontruta. Det er ganske enkelt å lage sånne merker og det ser ut som om de skulle vært kjøpt. Har gjort det før.

Endret av MercedesMotor
Lenke til kommentar
Ja, elbiler er bedre å drifte med av flere grunner... De har maks dreiemoment fra 0 rpm så de er ekstremt lette å få spinn på i forhold til en fuelbil som har maks moment høyere oppe på turtallskalaen. Også er det jo mindre vedlikehold på en elbil... Du har foreksempel ikke den j***** snorstarten som man må stå å nappe i dag å natt etter bilen har stått litt... (Ja det finnes elstart, men det er pissdyrt)

 

Broren min hadde en nitro bil før, for mye stress. Er ikke billig å bo i Norge.

 

Huysman karting på Torsdag :D

Endret av MercedesMotor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...