Gå til innhold

[AoC]The Killer Rhino - Går den ikke fortere altså?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Ja, på ebay. Men nesten alle der er for den amerikanske versjonen og koster ganske mye.

Skrevet

Litt off topic, men har jeg forstått det riktig at man faktisk ikke trenger å betale for mountskill for å ri hest? Kun for diverse egenskaper på hest, som noen nevnte før i tråden? Og hvor mye koster det for en hest? Jeg har bare 50 sølv atm og orker ikke grinde :p

Har ridd ved siden av noen rhinos med mamutten min, går ca like fort. Men begge er like flinke til å blokkere porter i store byer <3

Skrevet

Er 99% sikker på at jeg leste at mammut og neshornet skulle være forskjellige, en treg seig jævel, og en rask. Var jo ganske lykkelig over at jeg fikk tak i både mammut og neshorn nøkkel, men de har jo identiske stats så det var jo fint lite vits :S

Skrevet

Dette er ganske off topic, men noe som har plaget meg litt.

Trenger man mount når man får skillpoints for hver lv som man kan adde i gåing (broken?) så masse items som adder % på gåinga? (vet dog ikke om det stacker). Greit nok at slike ting virker broken for øyeblikket(etter mine erfaringer) og at det ikke virker i combat(?). Men om det hadde fungert så vil jo players lage seg en 'vandre armor' istede for mount?

Litt månedryss med ideèr:

Synes funcom kunne gjort om mountene slik at de adda %vis mer fart fra char'ens base running speed..

F.eks: Player (100%) + skill (kanskje 10%)+ items (kanskje 10%) + mount (hest 30%) = 150%

Jo mer fart man hadde, jo mer dmg gjorde 'charge'..

Hadde kanskje blitt litt fordel for ranged classes om de klarer å skyte fra mount..

(nå skal det nevnes at jeg ikke har mount eller spesielt peiling på aoc, har bare spillt på lillebroderns account, derfor ingen ny tråd)

Skrevet

Mente jeg leste i en patch beskrivelse, at farten på hest hadde blitt skrudd ned, og mammutens fart hadde blitt skrudd opp. Slik at mammuten nå var like rask som hest?

Eller tar jeg feil her?

• 3 uker senere...
Skrevet
Mente jeg leste i en patch beskrivelse, at farten på hest hadde blitt skrudd ned, og mammutens fart hadde blitt skrudd opp. Slik at mammuten nå var like rask som hest?

Eller tar jeg feil her?

Tviler på det. At da Rihno'en blir den tregeste av alle, og direkte den dårligste, samtidig som den store feite mammuten skal bli like rask som den såkalte "sportsbilen" hesten...?

Skrevet

For dere som liker en mount som springer/går fort så her er det:

1.Hest (horse).

2.Killer Rhino (nesehorn).

3.War Mammoth (mammut).

Så det raskeste mountset er Hesten og den treigeste er Mammuten ;)

• 2 uker senere...
Skrevet
For dere som liker en mount som springer/går fort så her er det:

1.Hest (horse).

2.Killer Rhino (nesehorn).

3.War Mammoth (mammut).

Så det raskeste mountset er Hesten og den treigeste er Mammuten ;)

Er vel akkurat det de sa, men sannheten ble:

1.Hest

2. NoMount/Killer Rhino/War mammoth

• 3 uker senere...
Skrevet
Killer rhino og War mammoth går noen prosent kjappere enn din vanlige karakter går(normalt). Hestens normale hastighet tilsvarer sprint på din karakter.

Kan ikke være mye, merker det i alle fall ikke :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...