Gå til innhold

[AoC]The Killer Rhino - Går den ikke fortere altså?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det er visstnok en begrensning på antall karakterer.

Har ikke funcom sagt noe om hvor mange ganger det går?♠

Vet du hva de har sagt da?

For jeg kommer til å ikke /claime før jeg har funnet en klasse som jeg liker.

Selv synes jeg det høres merkelig ut at det kanskje er en begrensing på hvor mange ganger man kan /claim siden i feks *hoste* WoW så fikk du CE pettene uansett hvor mange character man lagde.

Skrevet

Siden kontoen din er begrenset til åtte figurer så kan du bruke den på alle åtte, men så mange ganger du vil.

Så du kan gjøre /claim på level 1, equipe en bag (du får en for hver mount kode du har registrert), ringen og kappen. Mouten kan du slette og skrive /claim igjen på lvl 40 for å få den ;)

Moutene du får via /claim trenger ikke riding skill, men for hest trenger du det (koster en gull).

Skrevet
Den går ikke noe raskere enn mammuten fordi da hadde halvparten av de med rett til pre-order mounts blitt illsinte.

Den skjønte jeg ikke helt. Man kan jo selv velge hvilken mount du vil pre-ordre, og De sa jo at Mammutten skal være enormt mye sterkere enn de andre mountene, og kan rive ned spillerbyggninger, MEN den er mye treigere. De som velger Mammutten, liker da fordelene ved den. Så hvorfor skulle de være illsinte?

Skrevet
Siden kontoen din er begrenset til åtte figurer så kan du bruke den på alle åtte, men så mange ganger du vil.

Så du kan gjøre /claim på level 1, equipe en bag (du får en for hver mount kode du har registrert), ringen og kappen. Mouten kan du slette og skrive /claim igjen på lvl 40 for å få den ;)

Moutene du får via /claim trenger ikke riding skill, men for hest trenger du det (koster en gull).

Jeg har ikke registert noen mount koder, bare skrevet inn keyen thats it.

The Drinking Cape, The Ring of Acheron, The Killer Rhino, Age of Conan , er hva som står på AoC Subscription Details.

Jeg er kanskje litt slow nå men selv om jeg har feks laga 8 character og gjort /claim på alle... For å så slette alle charactetere for å så /claim'e igjen så går det greit eller?

Skrevet (endret)

Går greit det, så lenge det er samme konto.

Edit:

The Killer Rhino <- mount det, du fikk den når du skrev in early access keyen ~ mount kode, siden EA var begrenset :S

Endret av Zigna
Skrevet

Du trenger faktisk ikke riding skill for å ri hestene. Riding skillen er for å lære forskjellige triks som gjør at du kan sloss på mounted, noe ihvertfall jeg ikke trenger.

Skrevet
Du trenger faktisk ikke riding skill for å ri hestene. Riding skillen er for å lære forskjellige triks som gjør at du kan sloss på mounted, noe ihvertfall jeg ikke trenger.

Bare jeg som leste litt feil på det offesielle forumet da :whistle:

Skrevet

Skjerpings. Det spiller ingen rolle om den går sakte så lenge den treffer som et tog når du først når fram til målet ditt. Makan til sutring.

Skrevet
Skjerpings. Det spiller ingen rolle om den går sakte så lenge den treffer som et tog når du først når fram til målet ditt. Makan til sutring.

Makan til sutring? Når Funcom sa at Rhino kom til å vere ein blanding, men så viser det seg at Rhinoen er like treig, og svakare enn Mammuten, så er det noko gale..

Men men.. :)

Skrevet

Noen som vet hvorfor jeg blir kasta av mammuten med en gang fienden slår på meg? Er vel ikke meningen at det skal være slikt?

Ble utrolig skuffende hvor dårlig mammuten var, går jo fortere å sloss uten den. Jeg kan jo til og med ikke kaste heals...

Skrevet
Det er jo litt av greia da, at den ikke treffer som et tog når en bare kan løpe vekk fra den...
Skrevet

blf det er ikke bare du som har det problemet. Mount er like dårlig for alle og man kan lett bli slått av mounten sin av en kanin....

Gjest Slettet+987123897
Skrevet (endret)
OT: Hva var CE mounten i WoW?

Om jeg husker rett var det ingen. Lurer på det var et useless ingame pet pluss noe annet.

# World of Warcraft Collector's Edition[64] — both CD and DVD versions, oversized sliding case designed as a large tome, hardcover art book, mall map of the world, behind the scenes DVD, game soundtrack CD, a 10-day guest pass key, and choice of exclusive pet for in-game (Panda, Mini-Diablo, or Zergling).

# World of Warcraft: The Burning Crusade Collector's Edition [65] — both CD and DVD versions, oversized sliding case designed as a large tome, behind the scenes DVD, hardcover art book, game soundtrack CD, starter deck for the collectible card game by Upper Deck including 3 unique cards, and exclusive in-game Netherwelp pet.

Endret av Slettet+987123897

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...