Gå til innhold

Bestilt Oblivion på Gamezone! Har jeg blitt svindlet?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg bestilte The elder scrolls IV: Oblivion den 11. april i år. Det stod at det var leveringstid på 1-2 uker, og jeg har enda ikke fått spillet!! Jeg har allerede betalt spillet!

 

Jeg sendte en epost til Gamezone den 5. mai og lurte på hvorfor det tok så lang tid. Dette svarte de 2 dager etter på: "Leverandøren vår er tom for Oblivion. Erfaringsmessig kommer det på lager innen 1-2 uker til."

 

Akkurat 2 uker etterpå (Altså den 21. mai) sendte jeg en ny epost:

 

 

"Hei igjen!

 

Nå har det gått 2 uker til, og det har fortsatt ikke kommet noe spill! Jeg er ikke veldig fornøyd med dette, og tror ikke at jeg kommer til å handle på gamezone mer. Når det står leveringstid 1-2 uker, så burde det komme etter 1-2 uker, og ikke etter 1-2 måneder!!

 

Når får jeg spillet mitt? Ser at det ENDA står "Bestillingsvare, 1-2 ukers leveringstid."

 

 

Det var for 3 dager siden, og jeg har enda ikke fått svar, eller noen tegn til noe spill! :thumbdown:

 

Det står fortsatt 1-2 ukers leveringstid på spillet!! Link: http://www.gamezone.no/index.php?main_page...oducts_id=24666

 

Noen som har hatt det samme problemet?

 

Dere synes kanskje at jeg maser mye på dem, men jeg har gledet meg til dette spillet veldig lenge!

 

Takker for svar :)

 

Edit: Emnetittel og litt innhold ;)

Endret av Stellis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aiaiai, enda et offer inn i den eviglange rekken av offer for Gamezones ondskapsfulle metoder. Du kommer nok ikke til å se noe av verken Oblivion eller pengene dine, skal du se.

 

Menmen, nå har du lært ei lekse -- ikke vær så lettlurt!

Endret av Leks
Lenke til kommentar

Camrot: Jeg har betalt for spillet allerede, ja! Glemte å skrive det! Sorry...

 

Kris93: Det er jo mye dyrere andre steder!

 

Leks: Jeg har jo kjøpt spill derfra før, og det kom akkurat da de hadde lovet OSV! Jeg trodde at Gamezone var en seriøs nettbutikk, men der tok jeg nok feil :(

Lenke til kommentar

Forhåndsbestillte Neverwinternights 2 og Gothic 3 collectors edition men fikk de ikke fordi Gamezone rett før release fant ut at de hadde solgt for mange. Kanskje de har litt dårlig kommunikasjon med noen leverandører? Har bestillt der senere og da gikk det helt fint, du får bare smøre deg med tolmodighet.

Lenke til kommentar
Hei!

 

Jeg bestilte The elder scrolls IV: Oblivion den 11. april i år. Det stod at det var leveringstid på 1-2 uker, og jeg har enda ikke fått spillet!! Jeg har allerede betalt spillet!

 

Jeg sendte en epost til Gamezone den 5. mai og lurte på hvorfor det tok så lang tid. Dette svarte de 2 dager etter på: "Leverandøren vår er tom for Oblivion. Erfaringsmessig kommer det på lager innen 1-2 uker til."

 

Akkurat 2 uker etterpå (Altså den 21. mai) sendte jeg en ny epost:

 

 

"Hei igjen!

 

Nå har det gått 2 uker til, og det har fortsatt ikke kommet noe spill! Jeg er ikke veldig fornøyd med dette, og tror ikke at jeg kommer til å handle på gamezone mer. Når det står leveringstid 1-2 uker, så burde det komme etter 1-2 uker, og ikke etter 1-2 måneder!!

 

Når får jeg spillet mitt? Ser at det ENDA står "Bestillingsvare, 1-2 ukers leveringstid."

 

 

Det var for 3 dager siden, og jeg har enda ikke fått svar, eller noen tegn til noe spill! :thumbdown:

 

Det står fortsatt 1-2 ukers leveringstid på spillet!! Link: http://www.gamezone.no/index.php?main_page...oducts_id=24666

 

Noen som har hatt det samme problemet?

 

Dere synes kanskje at jeg maser mye på dem, men jeg har gledet meg til dette spillet veldig lenge!

 

Takker for svar :)

 

Edit: Emnetittel og litt innhold ;)

 

 

Selvfølgelig har du ikke blitt SVINDLET.

Avbestill, så får du pengene igjen, så kjøper du det ett annet sted.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Selvfølgelig har du ikke blitt SVINDLET.

Avbestill, så får du pengene igjen, så kjøper du det ett annet sted.

 

Sorry for at jeg ikke har savrt på postene.. Har ikke vært her på lenge.

 

Jeg avbestilte og de sa det var i orden og at jeg skulle få pengene tilbake.

 

De har ikke kommet! :hrm: Og nå har det gått et par uker siden jeg avbestilte!

Lenke til kommentar

Da ringer du de, så ordner de det helt sikkert. Regner med at de er blant de største nettbutikkene i Norge, og da har de sikkert hatt nok å henge fingrene i i det siste med store releaser som GTA 4, Age of Conan og Metal Gear. Har kjøpt spill der noen ganger selv, og aldri opplevd problemer med kommunikasjonen eller annet.

Lenke til kommentar
Da ringer du de, så ordner de det helt sikkert. Regner med at de er blant de største nettbutikkene i Norge, og da har de sikkert hatt nok å henge fingrene i i det siste med store releaser som GTA 4, Age of Conan og Metal Gear. Har kjøpt spill der noen ganger selv, og aldri opplevd problemer med kommunikasjonen eller annet.

 

Kanskje litt sent svar, men det er her hvertfall.

 

En av grunnene til at servicen ikke har vært helt på topp i det siste er pga. ferieavvikling, og at i en periode så var 4 av 7 ansatte syke - noe som sier at ting går litt tregere enn vanlig. Dette er beklagelig, men ikke så veldig mye å gjøre noe med. Håper på forståelse for det uansett ;-)

 

Ser at Leks slenger ut en kommentar her som jeg ikke skal gå videre inn på.

 

Når det gjelder Oblivion så har det tatt så lang tid rett og slett fordi den norske leverandøren av spillet rett og slett har vært tomme i veldig lang tid.

 

Bare å sende mail til support[at]gamezone.no eller å ringe hvis du/dere har noen spørsmål. :)

 

Mvh,

Alexander Folstad

www.gamezone.no

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Da ringer du de, så ordner de det helt sikkert. Regner med at de er blant de største nettbutikkene i Norge, og da har de sikkert hatt nok å henge fingrene i i det siste med store releaser som GTA 4, Age of Conan og Metal Gear. Har kjøpt spill der noen ganger selv, og aldri opplevd problemer med kommunikasjonen eller annet.

 

Kanskje litt sent svar, men det er her hvertfall.

 

En av grunnene til at servicen ikke har vært helt på topp i det siste er pga. ferieavvikling, og at i en periode så var 4 av 7 ansatte syke - noe som sier at ting går litt tregere enn vanlig. Dette er beklagelig, men ikke så veldig mye å gjøre noe med. Håper på forståelse for det uansett ;-)

 

Ser at Leks slenger ut en kommentar her som jeg ikke skal gå videre inn på.

 

Når det gjelder Oblivion så har det tatt så lang tid rett og slett fordi den norske leverandøren av spillet rett og slett har vært tomme i veldig lang tid.

 

Bare å sende mail til support[at]gamezone.no eller å ringe hvis du/dere har noen spørsmål. :)

 

Mvh,

Alexander Folstad

www.gamezone.no

 

Alexander: Hvorfor har dere bilde av "Randy" fra My Name Is Earl på Øystein ( webprogrammerer ).?

 

På denne siden: http://www.gamezone.no/index.php?main_page=privacy

 

Er det en spøk, eller er han ekstremt lik Randy i my name is earl?

randy_hickey.jpg

Lenke til kommentar
Da ringer du de, så ordner de det helt sikkert. Regner med at de er blant de største nettbutikkene i Norge, og da har de sikkert hatt nok å henge fingrene i i det siste med store releaser som GTA 4, Age of Conan og Metal Gear. Har kjøpt spill der noen ganger selv, og aldri opplevd problemer med kommunikasjonen eller annet.

 

Kanskje litt sent svar, men det er her hvertfall.

 

En av grunnene til at servicen ikke har vært helt på topp i det siste er pga. ferieavvikling, og at i en periode så var 4 av 7 ansatte syke - noe som sier at ting går litt tregere enn vanlig. Dette er beklagelig, men ikke så veldig mye å gjøre noe med. Håper på forståelse for det uansett ;-)

 

Ser at Leks slenger ut en kommentar her som jeg ikke skal gå videre inn på.

 

Når det gjelder Oblivion så har det tatt så lang tid rett og slett fordi den norske leverandøren av spillet rett og slett har vært tomme i veldig lang tid.

 

Bare å sende mail til support[at]gamezone.no eller å ringe hvis du/dere har noen spørsmål. :)

 

Mvh,

Alexander Folstad

www.gamezone.no

 

Alexander: Hvorfor har dere bilde av "Randy" fra My Name Is Earl på Øystein ( webprogrammerer ).?

 

På denne siden: http://www.gamezone.no/index.php?main_page=privacy

 

Er det en spøk, eller er han ekstremt lik Randy i my name is earl?

randy_hickey.jpg

 

Det er Randy på bildet. Men Øystein er så og si identisk. Tror ikke man ville sett forskjell hvis man så Øystein på gaten. ;)

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Nå er jeg gangske irritert på Gamezone, betalte for at spill med betalingsmåte visakort, pengene gikk igjennom og det står i tilegg på kontoutskriften. Alikevel nå får jeg advarselsfaktura av dem på 600 kroner. Sendte mail for 4-5 dager siden, alikevel ikke fått tilsendt et svar tilbake. Anbefaler alle å styre unna, så lenge du ikke finner spillet hos noen andre.

Lenke til kommentar

Hadde selv et lignende problem. Fikk et spill som jeg betalte med visa. Men det var likevel en regning med spillet. I farten glemte jeg at jeg allerede hadde betalt med kortet på nett, så jeg betalte denne regningen også. Så sendte jeg en mail til dem, men det er bare en person som svarer der, og han har ikke noe med akkurat det å gjøre. Ble sendt over til en annen person 2 ganger, men den personen svarer ikke. Dårlig spør du meg.

Lenke til kommentar
Hadde selv et lignende problem. Fikk et spill som jeg betalte med visa. Men det var likevel en regning med spillet. I farten glemte jeg at jeg allerede hadde betalt med kortet på nett, så jeg betalte denne regningen også. Så sendte jeg en mail til dem, men det er bare en person som svarer der, og han har ikke noe med akkurat det å gjøre. Ble sendt over til en annen person 2 ganger, men den personen svarer ikke. Dårlig spør du meg.

 

Vi har hatt problemer med økonomisystemet som har gjort at det ble sendt ut noen purringer ekstra, som ikke skulle ut. Dette er beklageligvis synd, men vi oppdaget det for sent til å få stoppet det. I tillegg kræsjet en av serverene våre, slik at vi ikke har fått gjort noe med det før i dag. Purringene kan dere bare hive, og sende meg en PM eller eventuelt en epost på kundeservice @ gamezone.no, så blir det ordnet opp i :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...