Gå til innhold

AoC: Noen som spiller på soulstorm pvp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nick: Taza

Class: Dark Templar

LVL: 20 snart 21

Men tror jeg kommer til å bytte til en PVE server... PVP er ikke tingen for meg :dontgetit:

Skrevet

Nick: Pilli

Class: Tempest of Set

Level: 20

Guild: Brutalists

Jeg kan forøvrig invite til guilden, gi meg en /tell ingame så kan jeg fikse invite da vi trenger flere medlemmer. Guilden er norskspråklig.

Skrevet

Hvilke klasser er det for mange eller for lite av på denne serveren da? Klarer ikke å bestemme meg for hva jeg vil være

Skrevet

Heisann

Eg spelar og på Soulstorm

Name: Alwappo

Class: Barbarian

Level: 23 atm

Guild: Er i guild med kompis og mange andre i byen eg kjem frå :] Trur det blir veldig hyggeleg etter kvart som eg blir bedre kjent med dei, og så skal kanskje fleire eg kjenner begynne å spele AoC og då kjem dei nokk sikkert til å joine guilden.

Skrevet

Nick: Alwappo

Class: Barbarian

Level: 23 atm

Guild: Yellow (Norsk guild med folk frå den byen eg kjem frå)

Det er litt mykje ganking, men det er slikt man må rekne med når man velger PvP-server. PvP blir nokk dritkjekt i level 80.

Det er overraskande kor fort folk faktisk greier å levele. Eg plukker jo opp så mange quest som mogeleg og springe rundt der kryssa på kartet er, men dør kanskje litt for ofte. Synest barbarians toler litt lite for å vere melee.

Håper barbarians blir litt bedre når man blir høgare level og feats og slikt. Synest det er litt ensformig gameplay, og blir ganka for lett. Må liksom stealth-attacke for å kunne overleve mot ein anna spelar. Dauer også alt for lett når det kjem fleire på meg samtidig.

Skal prøve å følge med i denne tråden :]

Skrevet (endret)
Yo

Er en lvl 23 guardian som ser etter en norsk funguild på Soulstorm, Ingame navnet er Djevelen;-)

haha djevelen! jeg møtte deg for ca 2 timer sia i et Strøk som heter Zelda blabla.. du er med i en guild som heter Polaris.. jeg spurte om du var norsk (som var en selvfølge)

jeg er en lvl 22 ranger navn: Ezkol (gla i å ganke) :(

Endret av ezkoo125

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...