brage_sk Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 Nick: Kreativ Type: Bear Shaman (er jeg virkelig den eneste? Har ikke sett mange :x) Level: 20
Trazzer Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 Nick: Taza Class: Dark Templar LVL: 20 snart 21 Men tror jeg kommer til å bytte til en PVE server... PVP er ikke tingen for meg
Roberthawkins Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 Nick: Gewd Class: Dark Templar LvL: 6 Startet just ettersom noen kamerater rerollet der
PetePistola Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 Nick: Queas Class: Assassin LVL: 18 LF Guild btw
Pimmy Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 Nick: Pilli Class: Tempest of Set Level: 20 Guild: Brutalists Jeg kan forøvrig invite til guilden, gi meg en /tell ingame så kan jeg fikse invite da vi trenger flere medlemmer. Guilden er norskspråklig.
joxan Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 Om noen trenger en guild så er dere velkommen til The Nordic Empire :)Bare en liten venne guild atm
Killer_DT Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 Er en lik tråd her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=957559&hl= trenger vi to?
zellpropell Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 33 barbar namine. Liberi Fatali, venneguild med venner av venner og vennene deres ect.
Lockslay Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 Yo Er en lvl 23 guardian som ser etter en norsk funguild på Soulstorm, Ingame navnet er Djevelen;-)
NrNine Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 Hvilke klasser er det for mange eller for lite av på denne serveren da? Klarer ikke å bestemme meg for hva jeg vil være
2rst1 Skrevet 1. juni 2008 Skrevet 1. juni 2008 Heisann Eg spelar og på Soulstorm Name: Alwappo Class: Barbarian Level: 23 atm Guild: Er i guild med kompis og mange andre i byen eg kjem frå :] Trur det blir veldig hyggeleg etter kvart som eg blir bedre kjent med dei, og så skal kanskje fleire eg kjenner begynne å spele AoC og då kjem dei nokk sikkert til å joine guilden.
2rst1 Skrevet 1. juni 2008 Skrevet 1. juni 2008 Nick: Alwappo Class: Barbarian Level: 23 atm Guild: Yellow (Norsk guild med folk frå den byen eg kjem frå) Det er litt mykje ganking, men det er slikt man må rekne med når man velger PvP-server. PvP blir nokk dritkjekt i level 80. Det er overraskande kor fort folk faktisk greier å levele. Eg plukker jo opp så mange quest som mogeleg og springe rundt der kryssa på kartet er, men dør kanskje litt for ofte. Synest barbarians toler litt lite for å vere melee. Håper barbarians blir litt bedre når man blir høgare level og feats og slikt. Synest det er litt ensformig gameplay, og blir ganka for lett. Må liksom stealth-attacke for å kunne overleve mot ein anna spelar. Dauer også alt for lett når det kjem fleire på meg samtidig. Skal prøve å følge med i denne tråden :]
ezkoo125 Skrevet 1. juni 2008 Skrevet 1. juni 2008 (endret) Yo Er en lvl 23 guardian som ser etter en norsk funguild på Soulstorm, Ingame navnet er Djevelen;-) haha djevelen! jeg møtte deg for ca 2 timer sia i et Strøk som heter Zelda blabla.. du er med i en guild som heter Polaris.. jeg spurte om du var norsk (som var en selvfølge) jeg er en lvl 22 ranger navn: Ezkol (gla i å ganke) Endret 1. juni 2008 av ezkoo125
Mekker`n Skrevet 2. juni 2008 Skrevet 2. juni 2008 Nick: Kuhue Class: Stygian rouge ranger Level: 24 Jeg blir med i guild. Jeg er supernoob, men kan sikkert brukes til noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå