Gå til innhold

Epost basert login.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei nei, såklart ikke. Etter at vi fikk muligheten til å skifte navn hver 180. dag, tenkte jeg det kunne vært bra med epost basert login ettersom noen sikkert kommer til å utnytte denne muligheten helt ut, og etterhvert glemme det første navnet de brukte som login.

 

Det kunne iallfall vært en valg mulighet for dem som ville bruke epost basert hadde mulighet til det? Og for dem som ikke vil det, kunne brukt det første navnet de hadde. Skjønner egentlig ikke problemet med epost login dersom man bruker eget nick, og at eposten er skjult for resten av folket?

Lenke til kommentar
Jeg vil helst logge inn med brukernavn (er sikkert ikke den eneste), så det hadde vært fint med en valgmulighet.

Skjønner det er endel som helst vil det, og som faktisk Leeroymaster sier er det faktisk en valgmulighet på Nettby også. Der kan man logge inn med gjeldende brukernavn eller epost. :)

Lenke til kommentar

Nå logger jeg inn med mitt gamle brukernavn, fordi skifting av visningsnavn ikke endres som innlogging. Synes dette blir litt rart.

 

Det jeg egentlig ser for meg er at man kan ha et innloggingsnavn som er "up-to-date", enten det er e-postadresse eller brukernavn.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...