Gå til innhold

BK: Trøbbel med splittet personlighet


Anbefalte innlegg

Hei, jeg prøver meg på bildekritikken igjen. Tar vanligvis ikke bilder av mennesker, men da jeg så tråden om blanding av bilder, måtte jeg jo prøve selv. Innspill på hvordan jeg kan få det til å virke mer fryktinngytende mottas med takk (og forøvrig all annen kritkk).

 

post-23511-1211580538_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Interessant foto. Konseptet med splittet personlighet er spennende, men jeg tror du kan klare å dra mer ut av dette. Hva med å la de to personene være ikledd totalt forskjellige klær? Svart<->hvitt, rik<->fattig, ung<->gammel.

 

For ¨å få en mer fryktingytende stemning må vi nesten få se mer av det aggressive fjeset. Personen(e) kunne med fordel ha stått nærmere hverandre, og du kunne bevegd deg nærmere dem. Det er litt for mye luft i bildet. Bakgrunnen blir også litt for rotete for min smak. Eventuellt kan du ta den helt ut og lage en ekstremt rotete bakgrunn som et symbol på modellens rotete sinnsstemmning.

Lenke til kommentar
Interessant foto. Konseptet med splittet personlighet er spennende, men jeg tror du kan klare å dra mer ut av dette. Hva med å la de to personene være ikledd totalt forskjellige klær? Svart<->hvitt, rik<->fattig, ung<->gammel.

 

For ¨å få en mer fryktingytende stemning må vi nesten få se mer av det aggressive fjeset. Personen(e) kunne med fordel ha stått nærmere hverandre, og du kunne bevegd deg nærmere dem. Det er litt for mye luft i bildet. Bakgrunnen blir også litt for rotete for min smak. Eventuellt kan du ta den helt ut og lage en ekstremt rotete bakgrunn som et symbol på modellens rotete sinnsstemmning.

 

 

Takker for innspill, det setter jeg pris på. Dette var på ingen måte ment som det endelige resultatet, men heller en "idémyldring". Jeg tror nok jeg skal gå for litt mer kontraster i oppkledningen, og en mer rotete bakgrunn (tror fort det kan bli for kjedelig med en helt ren bakgrunn i dette tilfellet). Hvor nærme mener du jeg skal gå? Slik at jeg kun får med overkroppen?

Lenke til kommentar

For at det skulle blitt mer scizofrent, burde de to personene vært mer ulike i uttrykket, vise f eks ulik sinnsstemning. Tror også du kunne funnet en mer interessant bakgrunn, ja.

 

Artig konsept, må prøve det en gang...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...