Big SturL Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Jeg, som sikkert mange andre, ser ikke på mobiltelefoner som et multimedieformat, og vil egentlig bare ha mobiltelefonen til to ting: ringing og sende meldinger. Men, siden det er omtrent umulig å oppdrive gamle telefoner idag, tenkte jeg at jeg kunne spørre om råd her. Det jeg er ute etter er en Nokia telefon med monokrom skjerm, forholdsvis små mål, gode taster og med lav latency (nye telefoner har etter min erfaring en tendens til å være litt trege). Vet noen hvor jeg kan skaffe noe sånt?
ksvens1 Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Er nok noen sånne på QXL, er noen eldre nokia mobiler der til salgs ihvertfall
Tunky Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Gå i prisguiden og se på de billigste telefonene der. De skulle nok innfri dine krav! Link
Big SturL Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Skrevet 23. mai 2008 Tusen takk for svar folkens! Fant noen interessante telefoner
marvol Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Benytter denne tråden jeg Noen som vet hvor Ericsson T20 er å få tak i? Helst i Norge
Xpi Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Enkel telefon Monokron skjerm Billig, rask og godt batteri https://prisguiden.no/product.php?productId=45477
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Vet noen hvor jeg kan skaffe noe sånt? Clas Ohlson har en Nokia-telefon av den typen du etterspør, liggende i sjokkselgere ved kassa, sammen med røykvarslere og batterier. Husker ikke hva den het men jeg mener at den kom på rundt 400 kroner. De selger den sikkert på postordre også.
L4r5 Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Denne møter kravene dine. Det er en helt grei telefon. Tilogmed farmora mi på 86 år klarer å bruke den. Når du trykker på menyene så sier den tilogmed hvilket valg man går inn på. Eneste minus er at den mangler æ,ø og å
David s Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 På denne siden selger de noen klassikere www.retrofone.com/
L4r5 Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 På denne siden selger de noen klassikere www.retrofone.com/ "There are no products to list in this category." får jeg opp på hver eneste kategori
thescientist Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 Jeg får også samme melding. Kanskje man må være innlogget? Orker ikke å registrere meg kun for å se på noen mobiler.. slikt burde da gå an uten å måtte logge seg på vel..
Big SturL Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Skrevet 28. mai 2008 Takk for svar folkens, men jeg har funnet telefon - her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå