Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg lurte på hva kjemi mellom to mennesker er?

Er det når to mennesker som finner alltid hverandre?

Er det når noen ser på hverandre og får en varm følser av det?

Jeg vet ikke hva det er, eller er litt usikker.

 

Ville vært hyggelig hvis noen svarte:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du tenker på kjærestepar, så er blir kan det nok regnes som god kjemi når man føler at man må smile hver gang man ser personen. At man føler seg glad, og at man blir full av energi, og at man føler at man har det bra. Alt av bekymringer forsvinner, og alt blir bra. Føler en trygghet og litt nervøsitet*(der siste gjør at snakking blir vanskelig :p ). Jeg tror i hvert fall det blir noe slikt. Det er i hvert fall det jeg føler når jeg ser kjæresten min. :)

 

Ellers, hvis man tenker på personer generelt, så er det vel at man ikke blir stresset og at man føler seg trygg, og ikke minst som de andre nevnte; at man klarer å snakke sammen naturlig. Som Sameboe sier, at man kommer godt overens.(som naturligvis gjelder kjæreste også)

 

* Vi har et avstandsforhold, så er ofte en del tid mellom hver gang vi møtes, så sånn sett er jeg utrolig nervøs for hvert "første møte" etter siste. Nervøsiteten forsvinner i løpet av noen timer eller dager. :p Litt frustrerende og veldig spennende ... Og hun mobber meg for at jeg er nervøs. :(:tease:

Lenke til kommentar
Må bare kaste meg på her å spørre om noe ganske relatert.

 

Må kjemi komme med en gang eller kan dette komme senere?

jeg vil si både og. det kan komme etter hvert men ikke sett alle dine krefter på og få en god kjemi med noen det er noe som bare er der og kommer til å være der det kan komme etter hvert men litt sjeldnere og hvertfall ikke sikkert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...