Gå til innhold

Den blaa Stabæk traad!


-mads

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke sikker på at jeg vil rangere han som den beste. Effektiviteten og timingen i løpene til Nannskog er det toppklasse over, men Tom Lund og Odd Iversen hadde også ekstreme kvaliteter. Tom Lund med en veldig slepen teknikk, og Odd Iversen med en fantastisk kompromissløs luftstyrke og et utrolig skuddbein. Men Daniel Nannskog er klart den beste spissen i Tippeligaen anno 2008.

Lenke til kommentar

Jeg tenker bare på at hadde du satt Odd Iversen og Tom Lund på banen idag så hadde de sansynligvis ikke klart seg så bra som det Nannskog gjør. Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke har sett Odd Iversen eller Tom Lund spille, men hadde Nannskog vært norsk ville han sikkert ha blitt sammenligna med de.

Lenke til kommentar
Men han kan fort bli det. Pelle Nilsson spilte i Odd for 2 år siden, og er nå i Bundesliga og briljerer med Hoffenheim.

 

Alanzinho kan muligens komme til Tyskland, men ikke noe lenger enn det. Han vil bli et offer for sin størrelse i de større ligaer. Det er en stor forskjell på å drible ut Knut Henry Haraldsen og Rio Ferdinand.

Lenke til kommentar
Håper ikke Alanzinho blir solgt nå. Blir veldig kult å se han i CL (hvis Stabæk kommer der da). Men jeg tror han kanskje går til en større liga etter denne sesongen.

 

Italia, England og Spania er han ikke noe god for, er en grunn for at ingen har vist sin intressere for han.

Ja, det tror jeg nok at han ikke er, men han kan være god nok for lag som Stoke, WBA og Hull.

Jeg snakket egentlig om større ligaer enn Norge. Han kan fort havne i Tyskland, Nederland eller andre litt store ligaer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...