Gå til innhold

AoC: Din skjekkliste for launch


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har en liten gutt å ta meg av selv, så er om kveldene etter 20:00 det blir spilling på meg, og om formiddagene når han er i barnehage. I helgen blir det å lage matpakke og dra til lekeplassen og sitte der og glo mens han går amokk i sandkasse, sklier og husker :) Men da er det hvertfall ekstra gøy når det blir kveld å få litt tid for seg selv.

 

Ja, det er jo greit med litt RL innimellom slik at man kan glede seg ekstra. :D I morgen er de uansett på skole og SFO, samt de skal til faren om natta, så jeg får i alle fall et spilledøgn før hverdagen setter inn. Juhu!

Endret av ellapella
Lenke til kommentar
Nyinstallasjon av WindowsXP - X

Nytt grafikkort (geforce 8800GT) - X

Kasta ut samboeren - X

 

gg

 

Haha, ble litt nysgjerring her :p Har du gjort det slutt med samboeren eller sendt hu et annet sted for helgen eller no ?

 

Hehe, hadde vært kult om hu hadde gitt ham et valg: "Age of Conan eller meg?" så ser han bort på coveret: Øhhh...øhhh, vi kan vel snakkes senere som venner?" :D

Lenke til kommentar
hahaah :D Genialt

Går det ann å sette en tidslimit på spillet? Hadde tenkt å kjøpe dette til den elste, men vil ungå at han sitter hele dagen foran skjermen som mange av sine venner..

 

Etter hva jeg vet så er det ikke det noe sånnt tilgjengelig nå, men du skal ikke se bort fra at det kommer. Men du har jo alltids sikringsskapet da :D

Lenke til kommentar
hahaah :D Genialt

Går det ann å sette en tidslimit på spillet? Hadde tenkt å kjøpe dette til den elste, men vil ungå at han sitter hele dagen foran skjermen som mange av sine venner..

 

Eneste limiten jeg vet om er at man må betale for hver måned man spiller. Du spiller i 30 dager, betaler du ikke for nye 30 dager får du ikke spille. Det er jo lett for ham(om han er 18+) å kjøpe seg et nytt "gamecard" da...

Ellers har du sikringsskapet ja :p

Lenke til kommentar

x Islay whisky

x Snus

x Smoothie (Youghurt, frossne bær, honning) vikitg med litt enerig

x dobble esspresso fortløpendet fra Rancillo Silva

x Nybrente kaffe bønner

x Finne på en bra unnskyldning for å slippe å være sammen med dama (vondt i hodet etc)

x Må nok ha en liten Cola ståendet, får alltid lyst på en.

x Svarte fanken heller hvorfor skal jeg late som jeg har blitt bedre å ikke ta med alle Norkse nerders Nasjonal rett, jeg kjøper f... meg en GRANDIS au :!:

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Min sjekkliste er som følger:

 

- Kjøpt en ekstra AoC, da cdon.com ikke har fått fingeren ut av et visst sted og sendt meg spillet....

- Ferdig på jobb kl. 0800, og regner med å bli trøtt utover dagen :p

 

Så er det alt det viktige denne helga:

- Dama er opptatt med eksamen: check

- Øl: check

- Cola: check

- Sjokolade: check

- Snus: check

- Testet hardware med lånt EA: check

 

Denne dagen har jeg gledet meg til i 2 år nå :D

Lenke til kommentar

AoC registrert og installert. X

PC-en ryddet og scannet for spyware, virus og andre ting X

Snacks X

Cola Zero X

Intravenøst stativ med all næring jeg treneger i en pose + en pose med bare koffein X

Behagelig stol X

En del tomflasker, bøtter og toalettpapir X

Banket opp sjefen til han sa att jeg kunne få fri i en uke X

Stengt alt av vinduer og dører og barikerr meg på rommet(i tilfelle sjefen sender politiet etter meg) X

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...