Gå til innhold

Glemte å skrive oppg nr og overskrift på eksamen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Han kan ikke vite at han hadde fått 5.

 

Han fikk 3. That's it

 

Men han sa at han hadde fått vite at han skulle få 5, men mistet to karakterer fordi han ikke skrev oppgavenummer. Sensor kan ha skrevet det, men det kan også være noe han selv tror.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12348972834
Kris93: ja, si hva du mente da? Har du hatt eksamen eller ikke?

 

Jeg har ikke hatt eksamen, men sa bare at marssvin kunna ha fått igjen begrunnelse på hvorfor han mistet to karakterer fra sensor.

 

ah, at jeg skal misforstå så grundig... Men ja, han kan umulig vite det, med mindre han har bedt om å få vite begrunnelsen. I fjor, etter eksamen, så fikk vi karakteren sendt på brev i posten, med info om hvor vi skulle gå for å få vite begrunnelse og evt. klage. Mulig han gjorde det

Lenke til kommentar

Det er noe som ikke stemmer. Fordi man får aldri prøven tilbake.

 

Ergo man kan ikke få en liten komentar på slutten som sier: "Bra tekst. Lite skrivefeil. Du må huske oppgave nr. og overskrift neste gang. For dette ble du trukket to karalterer."

Lenke til kommentar
ah, at jeg skal misforstå så grundig... Men ja, han kan umulig vite det, med mindre han har bedt om å få vite begrunnelsen. I fjor, etter eksamen, så fikk vi karakteren sendt på brev i posten, med info om hvor vi skulle gå for å få vite begrunnelse og evt. klage. Mulig han gjorde det

 

Nei, han var sikkert ikke fornøyd med karakteren, sånn som Pizzatrance sa. Defor skylder han sikkert bare på sensor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...