Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Fysikk 3FY Eksamen 2008


Anbefalte innlegg

Hei. Denne eksamenen må jo i likhet med alle andre ha en egen tråd.

Tenkte vi kunne se hvor mange fra forumet som skal opp i dette faget, også diskutere litt.

Må selvsagt ha litt diskusjon i etterkant også, om oppgavene og sånt! ;)

 

Jeg ble som dere sikkert har skjønt trukket til 3FY, og det ble jeg kjempeglad for.

Var det jeg håpet på.

 

Hvem andre fra forumet skal ha denne eksamenen? Er vel onsdag i neste uke om jeg ikke husker feil. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei. Denne eksamenen må jo i likhet med alle andre ha en egen tråd.

Tenkte vi kunne se hvor mange fra forumet som skal opp i dette faget, også diskutere litt.

Må selvsagt ha litt diskusjon i etterkant også, om oppgavene og sånt! ;)

 

Jeg ble som dere sikkert har skjønt trukket til 3FY, og det ble jeg kjempeglad for.

Var det jeg håpet på.

 

Hvem andre fra forumet skal ha denne eksamenen? Er vel onsdag i neste uke om jeg ikke husker feil. :)

 

Jeg har kommet opp! Det var vel ikke det faget jeg håpet mest på, men det får gå. Onsdag stemmer. Noen andre som har kommet opp?

Lenke til kommentar
Her har dere en komplett liste fra 2001-2007, inkludert fasit. Lykke til!

Tusen takk! :)

 

 

Her er litt mer. Det er Cappelens fysikknett. (Håper ikke det er samme som Ergo da). Kan hvertfall klikke på EKSAMENSOPPGAVER i høyre meny der, da får dere et lite knippe prøver med løsningsforslag. Dessuten finnes det KAPITTELTESTER som jeg synes er raske og greie å kjøre gjennom, for hvert kapittel i 3FY.

 

Lykke til everymanz. :)

Lenke til kommentar

Okay.

Nå har faktisk fysikklærerinna mi lagt ut noen tidligere eksamener med fasit i Fronter, og det setter jeg veldig stor pris. Har nettopp regnet gjennom den ene prøven (2004) og kontrollert med fasit. Da oppdaget jeg at litt lenger ned på siden følger det også med privatisteksamen samme året, men her hører det ikke til fasit. Noen som har noen tips til å finne fasiter til privatisteksamenene?

Lenke til kommentar

Jeg kom også opp i 3FY og da alternative mitt var 3MX var jeg ikke fullt så fornøyd :p

Holder på å løse eksamensoppgaver, men jeg syns egentlig det er ganske vanskelige oppgaver. Noen som har noen lure tips eller hint å komme med? Sliter spesielt med induksjon, ser ikke helt det logiske i det..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...