Szmekken Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Flere enn meg som er døde nå? Jeg klarte akkurat å karre meg opp på en 4 i standpunkt, så dette skal bli en morsom uke. Her kan vi dele erfaringer osv. angående neste torsdag. Tips? Plan for øving? Det er vel flere som kom opp? Endret 22. mai 2008 av Jorchi Lenke til kommentar
Gjest medlem-125302 Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg kom opp.. Ligger på 3 i standpunkt og vil egentlig bare bestå eksamen. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Flere enn meg som er døde nå? Jeg klarte akkurat å karre meg opp på en 4 i standpunkt, så dette skal bli en morsom uke. Her kan vi dele erfaringer osv. angående neste torsdag. Tips? Plan for øving? Det er vel flere som kom opp? Haha snakk om sammentreff. Ikke bare har jeg klart å presset meg til bristepunkte med en 4 i standpunkt, men jeg kom faen meg opp i eksamen i dag. En ting ER sikkert, 3MZ eksamen vil gjøre vondt. Endret 22. mai 2008 av dicktator Lenke til kommentar
conolo Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Kjøp eksamenshefte, er slike oppgaver man får. Oppgavene ligger også på nettet, men der er det ikke løsningsforslag. Det er det i eksamensheftene Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Hvor får en kjøpt dette heftet? og hva koster det? Lenke til kommentar
conolo Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Hvor får en kjøpt dette heftet? og hva koster det? På bokhandlere, der det selges skolebøker. Hadde problemer med å få tak i bl.a 3BI, men fikk tak i til slutt. Mulig det er utsolgt siden vi er så langt ute i skoleåret.. Kan selvfølgelig bestille på nettet, men da får du sikkert ikke heftet før på mandag/tirsdag. Men prøv alle bokhandlere, hvis ikke, så finner du dem på nettet Du kan jo evt spørre matte folk på nettet, om du ikke klarer oppgavene selv. hehe Lenke til kommentar
Gjest medlem-125302 Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Vi fikk utdelt kopier av eksamenene fra 2006 og 2007, så har nok av oppgaver å kose meg med.. Problemet er at jeg falt helt ut etter kapittel 3 og ikke har klart å komme meg på beina igjen siden da. Er det forresten noen som vet hvor stor sjansen det er for å komme opp i muntlig matte? Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Hvordan fungerer eksamen i matte? Skal vi bare øve på alt pensum fra i år? Så kan vi få alt fra pensum? Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Var oppe til eksamen i 2MZ i fjor og det fikk vi utdelt et gult ressurshefte dagen før vi avga eksamen. Dette heftet inneholdt opplysninger om en stor oppgave som ville komme på eksamen (og det skjedde), men det var selvsagt ikke bare å forstå HVA som faktisk stod i hefte. Trodde dette også var standard i 3MZ? Uansett, kapitel 6 er både kynisk og lite vennlig og vil trolig gruse meg noe jævlig. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Periodiske funksjoner? Helt jævlig. Hadde min siste prøve i det. Fikk en sterk 3, hvilket reddet meg og ga meg tidenes svakeste 4. Lenke til kommentar
fiberkanin Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg sitter og jobber med Eksamenshefte i 3MZ (ISBN 82-450-0200-3) Jobbet med dette heftet før heldagsprøven, og håper at det funka. Skal sjekke over heldagsprøven når jeg får den tilbake, og øve mer på de tingene jeg feilet... Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Er folk i gang nå? Tror jeg chiller til i morgen eller søndag. Resultatet vil uansett bli ræva på eksamen. Endret 23. mai 2008 av dicktator Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Har så smått begynt, men er vanskelig å starte. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Regner med at du kjenner til denne; http://helge.ekholt.info/matteweb/3MZ/3MZ.htm Lenke til kommentar
Jonern Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Regner med at du kjenner til denne; http://helge.ekholt.info/matteweb/3MZ/3MZ.htm Særiøst lættis! Har hatt 3MX i år (og tror jeg får 6ern ) og den fasiten der er jo overlegen for de som bruker Sinus boka! Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Søren, jeg har ikke den boken. Min bok har bare 6 kapitler. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Har du ikke sannsynlighet ? Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Jo, er seks kapitler. Første er algebra, siste er periodiske funksjoner. 5. er vel sannsynlighet. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Hva faen, jeg har 8 kapittler. Regner med at boka dekker hele pensum... Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 hm ... merkelig. Jaja, er vel samme greiene. Derivasjon er for eksempel ikke et eget kapittel men er intergrert i et som heter funksjonslære ... Kanskje noe annet hos deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå