Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Matteeksamen 3MZ 2008


Anbefalte innlegg

Flere enn meg som er døde nå? Jeg klarte akkurat å karre meg opp på en 4 i standpunkt, så dette skal bli en morsom uke.

 

Her kan vi dele erfaringer osv. angående neste torsdag. Tips? Plan for øving?

 

Det er vel flere som kom opp?

Endret av Jorchi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Flere enn meg som er døde nå? Jeg klarte akkurat å karre meg opp på en 4 i standpunkt, så dette skal bli en morsom uke.

 

Her kan vi dele erfaringer osv. angående neste torsdag. Tips? Plan for øving?

 

Det er vel flere som kom opp?

 

Haha snakk om sammentreff. Ikke bare har jeg klart å presset meg til bristepunkte med en 4 i standpunkt, men jeg kom faen meg opp i eksamen i dag.

 

En ting ER sikkert, 3MZ eksamen vil gjøre vondt.

Endret av dicktator
Lenke til kommentar
Hvor får en kjøpt dette heftet? og hva koster det?

 

På bokhandlere, der det selges skolebøker. Hadde problemer med å få tak i bl.a 3BI, men fikk tak i til slutt. Mulig det er utsolgt siden vi er så langt ute i skoleåret.. Kan selvfølgelig bestille på nettet, men da får du sikkert ikke heftet før på mandag/tirsdag. Men prøv alle bokhandlere, hvis ikke, så finner du dem på nettet :) Du kan jo evt spørre matte folk på nettet, om du ikke klarer oppgavene selv. hehe

Lenke til kommentar
Gjest medlem-125302

Vi fikk utdelt kopier av eksamenene fra 2006 og 2007, så har nok av oppgaver å kose meg med.. Problemet er at jeg falt helt ut etter kapittel 3 og ikke har klart å komme meg på beina igjen siden da. Er det forresten noen som vet hvor stor sjansen det er for å komme opp i muntlig matte?

Lenke til kommentar

Var oppe til eksamen i 2MZ i fjor og det fikk vi utdelt et gult ressurshefte dagen før vi avga eksamen. Dette heftet inneholdt opplysninger om en stor oppgave som ville komme på eksamen (og det skjedde), men det var selvsagt ikke bare å forstå HVA som faktisk stod i hefte. Trodde dette også var standard i 3MZ?

 

Uansett, kapitel 6 er både kynisk og lite vennlig og vil trolig gruse meg noe jævlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...