Gå til innhold

Tragiske MSN nicknames


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du over her må jo være fjortis selv hvis du kan ha så mange fjortiser på msn :p

MEN! Ingenting er verre enn de som legger ut om hvor "fælt" de har det i nickene sine!

Har et eksempel:

Nick:

Hvorfor ble jeg født inn i denne verdenen når ingen bryr seg om meg? Hvis ingen bryr seg om meg, hvorfor skal noen bry seg med å påføre meg den smerten jeg føler inni meg"

 

Fyren er 21 år gammel og skifter nick et par ganger i uken, like deprimert hver eneste fuckings gang.

Blir dritirritert av folk som skal søke slik oppmerksomhet, PÅ MSN.

Det er sånn "Se på nicket mitt, snakk til meg, spør hva som er gale, spør hvorfor jeg har det så vondt så jeg kan fortelle hele livshistorien min slik at du kan synes synd på meg"

Lenke til kommentar

Jeg har kun "Emil" på msn nicket mitt jeg og er helt fornøyd med det.

 

Det som irriterer meg mest er folk som skriver "dusjer" eller andre former for å ta seg en dusj. Er dette for å vise at du er naken og kåt, at du er renslig eller rett og slett av den grunn at du har behov for en dusj?

Lenke til kommentar

Mest tragiske all time:

(L)Katta her!(L)IKKe dum, barE BlonD!!!:D(6)DeViL pIkE(6)100%Singel(L)100%Hetro:D(L)

 

100% hetero? HAHAHA. + Skrevet det feil.

 

[L]**CaRiiNaShNuPPaH HeeR VeTTu!!**[L] Mobilen, Lipgloss å Gutter!! <33Bamsen Miin Siin<3

Cicilie-- Savannah jenta mi 4mnd 23 dager Savannah jenta MI <33

 

Slapp av, alle er blokkert :mrgreen:

Lenke til kommentar
@Smismas: Enda verre med de som har slike nick, men når du spør dem hva som er i veien/hvorfor de er så glade, sier de bare "ingenting", "kan ikke si det" etc. Argh!

Hahah vet, det er så sykt trangsynt at jeg får brekninger.

Enkelte folk er bare dum, selv er jeg representert ved NAVNET MITT and nothing else :p

Lenke til kommentar

ღ Synne ღ Ælske Dæ Kjærest'n MIN Thjoms <3 21.06.03 <3 Markus <3 28.07.07 <3 - Har Værdn's Bæste Kjærest & Sønn!! <3 - Markus heill på å får si første tainn!:)

 

og

 

Linneeee; ) mmmmmmgoen <3gler mæ så gæli te vømmøln:D:D - 4 daga igjen nussemitt<3 cæææsar

 

og

 

.ღஐoº*ºo♥oº ღ♥ღღ♥••ßªßý ßℓoиdιє•♥ღI¥ღ♥ღஐoº*ºo♥oº

 

Er ikke så hysteriske, skjønner bare ikke at de tror folk vil vite om alt mulig annet enn nicket!

Endret av Veggin
Lenke til kommentar

Ernie/Moo Moo/Kake...I'm gonna live forever and die trying... Se, der går en ZEBRA! - TRØTT men etter kaffi går alt bra vettu! ;D

 

(L)/X\.•´¯`•.¸¸//\\//\\ (( )) ||--|| //-\\¸¸.•´¯`•./X\(L) - Kom ut av grottene deres nå gutter.. Vær litt SOSIALE sånn som MEG:)

 

Han nederste er en jævlig ålreit kar på 18 som jeg ikke skjønner hvorfor har det nicket, men han har det nå. Kan jo nevne at nicket mitt er et par tegn lengre pga The Naked Gun-quote. :(

Lenke til kommentar
I'm gonna live forever and die trying...

Her forsvant logikken for min del.

 

Og jeg elsker denne tråden. Heldigvis har jeg satt opp egne nick hos meg, men enkelte har none syke nick. Skal kikke litt jeg.

 

Edit:

Jeg byttet MSN for litt siden, så mange av de gamle kontakene er heldigvis fortapt.

Fant dog denne. Hun er 17 år. :(

[L]illi - male[N].. Audun Aslaksen [ Jeg er ingen ting uten ] Elsker deg <3

Endret av Henrik C
Lenke til kommentar

Denne tråden var nice. SKal se hva jeg finner, alle må jo bidra med litt snacks.

De fleste som holdt på sånn sluttet heldigvis, men er ganske irriterende hun ene, hun har sånn at nicket vises med svart bakgrunn og gul skrift, sånn at alle legger merke til det og i tillegg er navnet "[20 Smilier]-----> SUPER Franceshina (Kanin) <----- [Ca. 20 smilier til]"

Ikke spør hvordan de klarer å lage sånn stygg svart bakgrunn..

 

Og en ting til som er irriterende. De som skifter personlig melding hvert 5. min, og skriver helt teite ting der, sånn som "Lurer på hva middagsmenyen er?"

Endret av P1ndy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...