Timeo Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 http://www.ba.no/forbruker/multimedia/spil...icle3555065.ece Vi velger under tvil å gi dette en femmer nå, men så snart en del småfeil er luket ut og grensesnittet forbedret noen hakk kryper dette fort opp til en fin sekser på terningen.
Andre88no Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 http://www.ba.no/forbruker/multimedia/spil...icle3555065.ece Vi velger under tvil å gi dette en femmer nå, men så snart en del småfeil er luket ut og grensesnittet forbedret noen hakk kryper dette fort opp til en fin sekser på terningen. må si meg enig i mye av det de sier om spillet, også de negative tingene. Brukergrensesnittet trenger virkerlig en overhaling, jeg er blitt vandt med det no men synes det er tungvindt og knotete
Sir. Digby Chicken Caesar Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Personlig syns jeg det blir litt teit å gi spillet et terningkast/review før det er utgitt (ja, jeg ser de skriver at de baserer det på 4 dagers spilling i EA). EA er ikke helt det samme som release versjonen. Hvis jeg ikke husker feil, så var opprinnelig EA versjonen cappet til lvl 20 (fjernet pga. whining), og dermed er den trolig lagt opp med fokus på disse lvlene (de har jo fått en del kritikk for at EA mangler quests for lvlene mellom ~55-65 (er ikke sikker på om dette er de eksakte lvlene) og trolig mangler en del annet innhold også. Det var vel i går (eller ikke så lenge før det) Funcom sendte ut meldingen om at "with the release we will be opening several new areas and neverbefore seen content in the launch version of the game. What and where it is? You have to find out for yourself!". Jeg syns også at selv etter at det er utgitt bør det spilles en stund for å få et skikkelig inntrykk av et slikt type spill. Men dette er jo bare mine personlige meninger og det er lov å være uenig med dem (men da må dere være klar over at dere tar feil) =P
Myagos Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Slike anmeldelser før spillet er utgitt er latterlig og er bare til for at siden skal få noen ekstra visninger. Er hjertens enig med Gamer som venter med å gi ut en anmeldelse før hele spillet er utforket. Ikke ta disse seriøse, uansett hvor bra eller dårlig karakteren er.
Neppe Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Den trekker jo frem både positive og negative sider. Ja, det er nok ett førsteinntrykk for gamer.no sine anmeldere. Men latterlig og usaklig, det er det ikke. Vg.no og itavisen.no sine anmeldelser er latterlig og usaklige.
Licht Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Bergensavisen er per definisjon latterlige og usaklige i alt de gjør.
Timeo Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Skrevet 22. mai 2008 (endret) Voldsomt så negative dere var da. Det står jo: Anmeldelsen er basert på fire døgn i Hyboria i fullversjonen av spillet, samt 23 dagers betatesting. Så da leser man jo ikke anmeldelsen som en komplett vurdering av spillet, men som det den er. Selv om nå gamer.no tester spillet non-stop i en måned etter det kommer ut så har jo anmelderen i BA et godt poeng når han skriver : Som alltid er det vanskelig å gi en nøyaktig dom på et spill som er i startfasen, og i konstant utvikling. Vi har naturligvis ikke fått testet alt Hyboria har å by på så langt, og det er lite trolig at vi på noe tidspunkt vil ha sett alt som er å se. Endret 22. mai 2008 av Bellicus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå