Gå til innhold

AoC: Hvor finner man profession trainers?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå blitt lvl22 med ene char'en (første jeg har ute av Tortage island), og har kommet meg til Old Tarantia eller hva den første byen heter.

Er det ingen sted her hvor man kan lære for eks Armorsmithing? Har praktisk talt finkjemmet byen (såvidt jeg vet iallefall) uten å finne noen profession trainers.

Evt hvor/hvilken by/sted kan jeg finne de?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

profession kan en ikke trene før lvl 40, det du kan trene nå eg gathering. Purple Lotus Swamp har du en del trainere i byen i nord nattestid. Husker ikke navnet men (i Cimmeria) begynner vel på P**** finner du også trainere.

Endret av nAD
Skrevet

Trodde det var alle professions på lvl20+, men greit nok. Hendig å ha gathering professions tidlig og da, så får karre med til sumpen da.

Regner da med at man faktisk kan lage litt brukbare ting for sin level og ikke ting man kunne trengt for 10 leveler siden? Har ikke sett noe craftede saker enda.

Skrevet
profession kan en ikke trene før lvl 40, det du kan trene nå eg gathering. Purple Lotus Swamp har du en del trainere i byen i nord nattestid. Husker ikke navnet men (i Cimmeria) begynner vel på P**** finner du også trainere.

Er akkurat ute av Tortage og i Cimmeria nå. Kan du si meg hvor jeg lærer det? Er det i conarch valley?

Skrevet

vil ikke anbefale folk å dra til Lacheish Plains enda, eller vet ikke om buggen er fikset, finn det ut før du drar ditt, ellerskan du risikere å være stuck der:p Siden loadingen klikker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...