Gå til innhold

Hvordan kan jeg endre en TRN fil til en TDF fil?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hverken TRN eller TDF er ensbetydende (flere program som benytter disse filbetegnelseene). Det har heller ikke noe med hardware å gjøre.

 

Se på nettet på: http://www.file-extensions.org/

for å få oversikt over hvilke program som benytter filtypene. Ut fra dette vil jeg tro filene må konverteres - men hvordan er vanskelig å si uten å kjenne programmet som har laget filene og programmet du vil bruke filene i.

 

Åpne utforskeren og finn fila. Velg fila og trykk F2. Så kan du endre slutten av filnavnet eller evt. hele filnavnet.

Denne fremgangsmåten endrer ikke innhold i filen og forutsetter at programmene håndtere filene likt.

Endret av PerB
Lenke til kommentar
Hei!

Spørsmålet mitt er ihvertfall Hvordan kan jeg endre en TRN fil til en TDF fil? Jeg håper noen kan hjelpe meg så fort som mulig :).

 

Mvh. NeverHome

 

Du må nesten si litt om hva du skal bruke disse filene til, for jeg kan ikke se automatisk at disse engang har noe med hverandre å gjøre.

Lenke til kommentar
Åpne utforskeren og finn fila. Velg fila og trykk F2. Så kan du endre slutten av filnavnet eller evt. hele filnavnet.

Denne fremgangsmåten endrer ikke innhold i filen og forutsetter at programmene håndtere filene likt.

Nei, selvsagt ikke. Men så spør jo heller ikke trådstarter om det så vidt jeg kan se.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...