Gå til innhold

Instancer i AoC

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har vært i noen av instancene i AoC.

Når kommer den første og kan dere som har gjort noen fortelle litt her?

Ønsker kun å vite om instancer som krever 6 spillere og har flere bosser, altså ikke instanced quests med en miniboss.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel en i lvl 23. Har ikke prøvd den enda, men skal dit i dag.

Har også vært i spider cavern, som er lik det du nevner. En liten hule med en miniboss.

Skrevet (endret)
er fiendene i instancer `elite` eller noe slik som på wow?

og er man 6 personer i instancer her?

I tortage er det 3 hovedinstancer, 2 utendørs og en under jorda. Disse er åpne for mange spillere, og det er valgfritt å gruppe for de. Det er som regel en eller flere minibosser som kan kalles mini-eliter. De tåler litt mer enn vanlige mobs men kan soloes av spillere på samme nivå, og også noe lavere nivå. Det er i tillegg enkelte soloinstancer i destiny kjeden. Disse er ment å gøres solo.

Etter tortage er det også instancer, men jeg har nettopp forlatt Tortage, så jeg vet ikke så mye om de.

Edit: Trykkleif

Endret av Maltas
Skrevet

Den første er Sanctum of Burning Souls, den finner du i Wild Lands. Lvlen er 37+. Her får du også din første kappe, om du klarer å finne Zelata først :p (ja, jeg har null problemer med å finne henne men det er en drøss som har det)

Skrevet

SotBS er en veldig kul instance.

Ikke spesielt vanskelig, men veldig kul De fleste bossene er variasjoner av Tank and Spank, så det du får ikke de utroligste utfordringer. Vi tok hele instanced for et par dager siden uten å wipe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...